מפעיל וירטואלי חדש בשוק: Five של יחיאל בן-שושן

החברה, שנרכשה על ידי בן-שושן מאיתוראן, תשתמש בתשתיות של פרטנר במקביל לזו של פלאפון

חברת סלראן, מפעילת הסלולר הווירטואלית של חברת איתוראן, אשר נרכשה בסוף השבוע על ידי יחיאל בן-שושן (המשמש כמנכ"ל החברה), מתחילה לעבוד עם חברת התקשורת פרטנר - במקביל לחברת פלאפון. שם המותג החדש יהיה Five.

באחרונה החליטה איתוראן שהסיכוי להיכנס לשוק הסלולר ולהרוויח בו בתצורה של מפעיל סלולרי וירטואלי נמוכה מאוד, ולכן החליטה למכור את סלראן. סלראן חתמה על הסכם עם פלאפון לשימוש בתשתיותיה. בנוסף, בעקבות שינויי הבעלות בחברה, בעל השליטה החדש במיזם הגיע לסיכום עקרונות עם פרטנר לגבי שימוש בתשתיותיה.

הסיבה לכך נעוצה בעובדה שבן-שושן הגיע למסקנה, שחלק גדול מהמשתמשים הסלולריים בישראל עדיין משתמשים במכשירים סלולריים מהדור השני, ולכן לא יוכלו להשתמש ברשת של פלאפון עם המכשיר שבידם, מכיוון שלפלאפון אין רשת דור שני אלא רשת דור שלישי בלבד. נוסף לכך, לדברי בן-שושן, בחלק מסעיפי ההסכם עם פרטנר הוא קיבל מחירים טובים יותר.

פלח השוק הבא: ילדים

בן-שושן חשף עוד כי הוא עומד לצאת בקרוב בניסוי משתמשים ידידותי בקרב כ-1,000 משתמשים, ולאחר זמן קצר יתחיל לעבוד בצורה מסחרית. הוא גילה כי רכש מלאי של טלפונים סלולריים של חברת מודו (שנסגרה לא מכבר), ובכוונתו לפנות לפלח שוק חדש - ילדים, ולהציע להם טלפונים ייעודיים של מודו עם מסך מגע.

האוכלוסייה שנייה שבכוונתו לפנות אליה היא אוכלוסיית הטסים לחו"ל בקביעות, ונזקקים לשירותי נדידה או לכרטיס סים בינלאומי, שיאפשר להם שיחות במחירים מוזלים.

לדברי בן-שושן, "Five תהיה המפעיל החמישי שיפעל בישראל עם תשתיות עצמאיות. כמו כן, נספק ללקוחותינו שירותים מקיפים בחמש יבשות. אנו חורטים על דגלנו ערכים של מצוינות, שירות איכותי, טכנולוגיה מובילה ומחירים תחרותיים לשירותי סלולר בארץ ובחו"ל".