א' מבית הנשיא: לעצור כל פרסום לגביי בסרט על פרשת קצב

טוענת: קיים חשד שעו"ד כנרת בראשי מפרה חיסיון עו"ד-לקוח ומעבירה חומרים חסויים לגביי לחברת יולי אוגוסט הפקות ■ בראשי: לא עשיתי שימוש בחומרים על א'

א' מבית הנשיא, אחת המתלוננות נגד הנשיא לשעבר משה קצב, הוציאה אמש (ג') מכתב לעו"ד כנרת בראשי ולחברת "יולי אוגוסט הפקות", ובו דרישה לעצור כל פרסום הנוגע בה ובסיפורה במסגרת הפקה הנוגעת לפרשת קצב.

עו"ד בראשי מסרה: "לא עשיתי ולא אעשה שימוש בחומרים הנוגעים לא'".

על-פי המכתב, בעקבות פרסומים בתקשורת למדה א' כי עו"ד בראשי תייעץ לחברת "יולי אוגוסט הפקות" בהפקה הנוגעת לפרשת קצב. לפי אותם פרסומים קיים חשד שעו"ד בראשי, שאינה מייצגת את א' מזה 4 שנים מאז מארס 2008, מפרה חיסיון עורך דין-לקוח ומעבירה חומרים חסויים ל"יולי אוגוסט הפקות".

באמצעות עו"ד רונן יניב ממשרד יניב ושות', תובעת עתה א' מעו"ד בראשי ומ"יולי אוגוסט הפקות" לעצור את ההפקה באופן מיידי ולהימנע משימוש כלשהו במידע, נתונים, מסמכים או עובדות הקשורים בה, שנמסרו לעו"ד בראשי במהלך היותה לקוחתה.

"אין לשולחתי ספק כי לא תפרי את חובותייך כלפיה, ועל כן פליאתה הרבה על הפרסומים בתקשורת", כתב עו"ד יניב לעו"ד בראשי.

עו"ד בראשי מסרה בתגובה: "קשה לי להגיב בגלל שהפנייה לא הועברה אלא לתקשורת. בלי שום קשר לפרשת קצב, כל זמן שעסקתי במקצוע עריכת דין שמרתי בקנאות על חיסיון לקוחותיי. כך גם מאז שהחלטתי לעזוב את ייצוגה של א' מבית הנשיא. לא עשיתי שום שימוש ולא אעשה שום שימוש בחומרים הנוגעים לא', ומה גם שזה לא עניינו של הסרט".

מחברת "יולי אוגוסט הפקות" נמסר בתגובה: "ראשית, לא הגיעה לידינו כל בקשה או דרישה מצידה של א' מבית הנשיא. לעצם העניין, חברת 'יולי אוגוסט הפקות' פנתה לעו"ד כנרת בראשי על רקע סיפורה האישי והתמודדותה מול כל הגורמים בפרשת קצב, ולאו דווקא בנוגע לפרטים הספציפיים הקשורים במקרה של א' מבית הנשיא.

"יש לציין כי עו"ד כנרת בראשי שומרת בקנאות על חסיונה של א' מבית הנשיא. עם זאת, אם יהיו בתסריט או בסרט פרטים הנוגעים לסיפורה של א' - הם יהיו כאלה שהתפרסמו בכלי התקשורת והם בגדר נחלת הכלל".