אחרי אובמה: גם שר הביטחון אהוד ברק מצטרף לגוגל פלוס

ברק מנסה להיות מעודכן ומחובר לטרנדים העכשוויים - במעגל העוקבים אחר אהוד ברק כבר רשומים למעלה מ-520 גולשים, כשברק עצמו עוקב אחר 21 חשבונות ועמודים בגוגל פלוס

שר הביטחון, אהוד ברק, מנסה להיות מעודכן ומחובר לטרנדים העכשוויים ובעקבות כך החליטו יועציו לפתוח עבורו פרופיל ברשת החברתית של גוגל, גוגל פלוס.

במעגל העוקבים אחר אהוד ברק כבר רשומים למעלה מ-520 גולשים, כשברק עצמו עוקב אחר 21 חשבונות ועמודים בגוגל פלוס.

עד כה העלו אנשיו של ברק מספר בודד של תמונות לצד לינקים בודדים, שמפנים לפוסטים שעלו בבלוג הרשמי שלו ושמעודדים הצטרפות לעמוד הפייסבוק שלו ולעמוד גוגל פלוס של מפלגת עצמאות שבראשה הוא עומד.

קטגוריית הווידיאו של הפרופיל של ברק בגוגל פלוס כולל שני סרטונים של מפלגת עצמאות וכן סרטון ממלכתי שמציג את הכרזת המדינה מפיו של דוד בן גוריון.

לצד ברק, פעילים בגוגל פלוס פוליטיקאים נוספים כמו ציפי לבני (50 עוקבים) ושלי יחימוביץ' (134),כרמל שאמה (32) ומיכאל בן ארי (831). לאחרונה הצטרף לרשת החברתית גם נשיא ארה"ב, ברק אובמה, שאחריו עוקבים 1,395 גולשים.

גוגל פלוס זכתה לביקורות מיומה הראשון, בין היתר, לאור העובדה שנרשמה צניחה בשיעור הפעילות ברשת החברתית וכן העובדה שאפילו בכירי גוגל לא הרבו לגלות אקטיביות ברשת (מה שהשתפר במידה מסוימת מאז). על-פי הפרסומים האחרונים, רשומים בה כ-40 מיליון משתמשים מאז עלתה לאוויר בסוף יוני השנה.