תנועת הרכבות בין באר שבע לתל אביב הופסקה לשבועיים

הסיבה להפסקת הרכבות היא עבודות לשדרוג המסילה שיביאו בסופו של דבר לקיצור זמני הנסיעה

ציבור הנוסעים שימו לב: תנועת הרכבות בקו בין תל אביב לבאר שבע, ובקו תל אביב - ירושלים הופסקה החל מהבוקר למשך שבועיים. הסיבה: עבודות תשתית לשדרוג המסילה.

מרכבת ישראל נמסר, כי משרד התחבורה יתגבר בתקופה זו את מערך האוטובוסים כדי להקל על הנוסעים. בנוסף, באמצע השבוע תפעיל הרכבת אוטובוסים מיוחדים בין להבים ותל אביב בשעות הבוקר ובשעות אחר הצהריים.

בין השאר, לא תתאפשר נסיעה ברכבות שיוצאות ומגיעות לתחנות בית שמש, ירושלים גן החיות התנ"כי, ירושלים מלחה, קריית גת, להבים-רהט, באר שבע צפון/אוניברסיטה, באר שבע מרכז ודימונה. הרכבות הנוסעות בקו נהריה/חיפה-באר שבע, יפעלו מ/עד תחנת תל אביב ההגנה.

"אנו מודים לנוסעים על סבלנותם במהלך השנים האחרונות, בהן ביצענו סגירות קווים זמניות על מנת לזרז את סיום הפרויקט המורכב של יישור תוואי המסילות והכפלתן", מסרה הנהלת הרכבת.

עוד הודיעו מרכבת ישראל כי "החל מלוח הזמנים לקיץ 2012 שיפורסם בחודש מאי, תפעיל רכבת ישראל רכבות לבאר שבע, דרך נתב"ג, כל שעות היממה, כמו כן, נגדיל את תדירות הרכבות בין באר שבע ות"א, ותופעלנה רכבות ישירות בהן זמן הנסיעה בין באר שבע והמרכז יעמוד על כ-52 דקות בלבד".