מנכ"ל מקינזי ישתתף בוועידת ישראל לעסקים 2011

דומיניק ברטון, מנכ"ל McKinsey & Company העולמית, חברת הייעוץ העסקי הגדולה בעולם ישתתף בפאנלים בנושאים שונים בוועידת ישראל לעסקים 2011 של "גלובס"

דומיניק ברטון, מנכ"ל McKinsey & Company העולמית, חברת הייעוץ העסקי הגדולה בעולם, יגיע לישראל כדי להשתתף בוועידת ישראל לעסקים 2011 של "גלובס".

ביומה הראשון של הוועידה ישתתף ברטון במליאת הפתיחה "2012 זהירות, מיתון", שתיערך במעמד נשיא המדינה, שמעון פרס. במסגרת המליאה ינתחו את שנת 2012 כצומת של התרחשויות ויעניקו מבט על מאזן הכוחות העולמי, על התהליכים ועל המגמות.

בהמשך ברטון ייקח חלק במושב הדיון "להסתכל מהעתיד", במסגרתו ידונו בחברות גלובליות בעולם משתנה. ביום השני של ועידת ישראל לעסקים 2011 של "גלובס" ישתתף ברטון במושב הדיון "ארה"ב: אבא עשיר או אבא עני" שיעסוק במשבר החוב והשלכותיו.

במהלך 25 שנות עבודתו במקינזי ייעץ ברטון ללקוחות רבים בתחומים מגוונים, בדגש על פיתוח הסקטור הפיננסי. טרם תפקידו הנוכחי, כיהן כיו"ר מקינזי אסיה, שבסיסה בשנחאי, וניהל את משרד מקינזי בקוריאה. הוא פרסם למעלה מ-80 מאמרים מקצועיים בנושאים שונים, לרבות שירותים פיננסיים, זאת בנוסף לספרים העוסקים במשברים פיננסיים ובסין.

ברטון משתייך לחבר הנאמנים של מכון ברוקינגס (Brookings Institute), יו"ר הוועדה הבינלאומית המייעצת לנשיא דרום קוריאה ואף קיבל את פרס מגנוליית הזהב כהוקרה מממשלת שנחאי. בנוסף, הוא חבר בחבר הנאמנים של Rhodes - תוכנית המלגות היוקרתית של אוניברסיטת אוקספורד ומשמש כעמית כבוד של קולג' בראסנוס (Brasenose) באוקספורד.

מקינזי היא חברת הייעוץ הגלובלית המובילה בעולם. מאז נוסדה בארה"ב לפני כשמונה עשורים, שירתה ומשרתת מקינזי את הנהלות הארגונים המובילים בעולם במגזרים הפרטי, העסקי והמגזר השלישי. מקינזי משרתת כ-3,500 לקוחות במגזר הפרטי בחמש השנים האחרונות, ובהם יותר מ-90 חברות הכלולות ברשימת 100 החברות הגדולות בעולם, גופי ממשלה ומגזר ציבורי ב-85 מדינות וארגוני NGO מובילים ב-90 מדינות בעולם, דוגמת הבנק העולמי, ארגון הבריאות העולמי (WHO), ה-Gates Foundation. עם יועצים הפרוסים ביותר מ-95 משרדים, הפזורים בכ-50 מדינות ברחבי העולם, מייעצת מקינזי לארגונים בנושאים אסטרטגיים, תפעוליים, ארגוניים וטכנולוגיים.

ועידת ישראל לעסקים של גלובס המהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי, תתקיים בין התאריכים 12-11 בדצמבר במלון דיויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב. מושבי הוועידה ילוו בתרגום סימולטני.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של ועידת ישראל לעסקים 2011: http://www.globes.co.il/news/home.aspx?fid=4735&leadid=147