המשביר מעביר את מועדון 365 לכאל במקום לאומי קארד

המשביר לצרכן וכאל ינפיקו כרטיס אשראי חדש שיעניק הנחות לחברי מועדון 365

רמי שביט עובר מלאומי קארד לכאל. המשביר לצרכן שבבעלות רמי שביט וחברת כרטיסי האשראי כאל שבבעלות דיסקונט חתמו היום (א') על הסכם להנפקת כרטיס אשראי חדש. הכרטיס יעניק הנחות והטבות לחברי מועדון 365 של המשביר לצרכן, והשקתו צפויה במהלך הרבעון הראשון של 2012.

"מועדון 365 יהווה אחד ממנועי הצמיחה של כאל בשנים הקרובות", אמר מנכ"ל כאל, ישראל דוד.

לדברי רמי שביט, יו"ר ומנכ"ל קבוצת המשביר לצרכן, "הפעילות המשותפת עם כאל תהווה מבחינת המשביר מנוע צמיחה חשוב ומקור הכנסה ורווח יציב לקבוצה".

במועדון 365 חברים כ-600 אלף בתי-אב. עד כה שיתף המשביר לצרכן פעולה עם לאומי קארד, והונפקו כ-100 אלף כרטיסי אשראי משותפים, אך ההסכם מסתיים בסוף 2011, ולא הושגה הסכמה בין הצדדים לחידושו.

כבר בספטמבר אמרה מנכ"לית לאומי קארד, תמר יסעור, כי "אנחנו לא רואים עם שביט עין בעין (שיתוף-הפעולה יסתיים...), אבל זה עניין לא מהותי שלא ישפיע על התוצאות הכספיות שלנו".

שביט ניסה ליצור שיתוף-פעולה עם סניף סיטיבנק ישראל, אך המשא-ומתן לא עלה יפה, לאחר שסיטי החליט לסגת לחלוטין מכוונתו להיכנס לתחום האשראי הקמעונאי בישראל. כעת, כאמור, חובר שביט לכאל.

מרבית הצמיחה של כרטיסי האשראי החוץ-בנקאי מתבצעת באמצעות מועדונים, כך שמעבר מועדון צרכנות גדול כמו המשביר לצרכן מלאומי קארד לכאל הוא אירוע משמעותי.

"קואליציית 365", כפי שמכנים אותה במשביר לצרכן, מונה 460 סניפים של רשתות קמעונאיות כמו המשביר לצרכן, ניו-פארם, אופיס דיפו, קשרי תעופה, סונול, צומת ספרים ואייס אוטו דיפו.

שביט מתכנן להקים עד סוף 2012 רשת מזון שתיקרא Cost365 ותכלול 30 סניפים ברחבי הארץ. הכרטיס יאפשר לחברי מועדון 365 לרכוש בהנחה גם ברשת זו.

לדברי דוד, "החיבור למועדון 365 מהווה הזדמנות מצוינת לנגיעה בקהלים חדשים, נוכח 'הכוח הקמעונאי הגדול של 'קואליציית 365' ורצפת הגיוס הנרחבת והמגוונת שלה".