די מדיקל מרחיבה את הפצת סטי האינפוזיה שלה בארה"ב

די מדיקל הודיעה כי החברה הבת, Spring Health Solutions, חתמה על הסכם הפצה לא בלעדי עם Agile Edge Technologies ■ שוק סטי האינפוזיה השנתי בארה"ב מוערך בכ-730 מ' ד'

חברת די מדיקל , חברת מכשור רפואי, מודיעה היום (ב') כי החברה הבת, Spring Health Solutions, חתמה על הסכם לא בלעדי עם Agile Edge Technologies להפצת סט האינפוזיה האוניברסלי ספרינג בארה"ב.

על פי איגוד הסכרת האמריקאי, בארה"ב חיים כ-26 מיליון חולי סכרת, המהווים כ-8.3% מהאוכלוסיה. מומחים מעריכים כי מתוכם כ-5.4%, 1.4 מיליון, חולים בסכרת מסוג 1 וכ-350 אלף משתמשים היום במשאבת אינסולין כטיפול למחלה. דוח שפורסם לאחרונה על ידי המרכז לניהול ומניעת מחלות בארה"ב, מעריך כי 1 מתוך 3 אמריקאים יחלו בסכרת עד שנת 2050 במידה והמגמה הנוכחית תימשך.

שוק סטי האינפוזיה השנתי בארה"ב מוערך בכ-730 מיליון דולר. סט האינפוזיה האוניברסלי ספרינג מותאם לשימוש ברוב משאבות האינסולין המשווקות כיום, ובסיס הסט הינו מנגנון ה-Detach-Detect המוגן בפטנט.

אפרי ארגמן, מנכ"ל חברת די מדיקל, התייחס להודעה: "הסכם זה הינו הסכם ההפצה השלישי עליו חתמנו ופותח בפנינו גישה לסקטור הממשלתי. מימוש אסטרטגית הצמיחה של החברה, הרחבת רשת ההפצה בארה"ב והגברת נוכחותנו בפלחי שוק שונים על ידי חבירה למפיצים כמו AET, יהוו מרכיב גדול בהצלחת החברה".