רמי לוי החל למכור שירותי סלולר: "רוצה 250 אלף מנויים"

לוי מציע ללקוחות תעריף של 20 אגורות לדקת שיחה, על-פי דקות שימוש וללא חבילות כוללות, וכן מכשירים חכמים של חברת HUAWEI

מהפכת ה-MVNO (מפעיל סלולר וירטואלי) יצאה היום (ב') לדרך רשמית, עם השקת שני סניפים ראשונים של המפעיל הווירטואלי "רמי לוי תקשורת" בירושלים.

לוי מציע ללקוחות תעריף של 20 אגורות לדקת שיחה, על-פי דקות שימוש וללא חבילות כוללות, וכן מכשירים חכמים של חברת HUAWEI.

שני סניפים נוספים ייפתחו בשבוע הבא ברמת-גן ובמודיעין, ובהמשך מתוכננת פריסה רחבה בכל סניפי הרשת ואף יציאה מחוץ לתחומיהם.

להשקה הרשמית בגבעת-שאול בירושלים הגיע לברך גם שר התקשורת משה כחלון, שהזכיר בדבריו כי היעד הוא תחרות אמיתית לכל. כחלון העריך כי עיקר הלקוחות יישארו בסופו של דבר מנויי המפעילות הגדולות (שגם מספרן יגדל בקרוב), בעוד המפעילים הווירטואליים ידעו לפנות לקהלים משלהם.

לוי התקשה להסתיר את התרגשותו והודה בדבריו גם לעובדי הרשת ולעובדי חברת פלאפון, שעל תשתיתה פועלת רמי לוי תקשורת, על עזרתם בהשקת המהלך. המטרה, הסביר ל"גלובס", היא לגייס 250 אלף מנויים ולא לגדול "יותר מדי", אלא לספק תנאים מצוינים למנויים הקיימים, כדבריו.