בזק בינלאומי ממתגת את הכבל התת ימי החדש - "Power NGN"

בנוסף, החברה מדווחת על ניסוי בקרב 5,000 לקוחות להתנסות בחוויית הגלישה במסגרת כבל התקשורת האופטי מישראל לאירופה, לתעבורת אינטרנט

חברת בזק בינלאומי מדווחת היום על השלמת פריסת כבל התקשורת האופטי מישראל לאירופה, וחושפת את המהלך המיתוגי החדש שילווה את המיזם "Power NGN". בנוסף מדווחת החברה על ניסוי בקרב 5,000 לקוחות להתנסות בחוויית הגלישה.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי אמר כי "שנת 2012 תהיה שנה של מהפיכה בחוויית האינטרנט לגולש הישראלי. בשנה האחרונה עמלנו כדי לפרוס תשתית טכנולוגית להעברת מידע ותעבורת אינטרנט, המבוססת על כבל התקשורת התת ימי, המתקדם מסוגו בעולם. בקרוב, נשיק רשת אינטרנט חדשה שתשנה את כללי המשחק בשוק האינטרנט בישראל ותאפשר לציבור הרחב ליהנות מחוויית גלישה עם הביצועים הטובים ביותר".

בימים אלה מבצעת החברה בדיקות אחרונות של התשתית החדשה. במקביל, מסיימת החברה היערכות טכנולוגית מורכבת, במסגרתה שדרגה החברה את שכבת הליבה (CORE) של האינטרנט, הקימה מערכי גישה וממשקי ליבה חדשים, החליפה ציוד קצה והרחיבה את חוות השרתים של החברה.

עד להשקתה המסחרית של הרשת החדשה, מזמינה בזק בינלאומי 5,000 לקוחות לקחת חלק בהתנסות בחוויית הגלישה באינטרנט עם הביצועים הטובים ביותר. בימים אלו, יוצאת בזק בינלאומי בקמפיין חוצה מדיות בהיקף מוערך של כ-6 מיליון שקל, במסגרתו, בין השאר, תציע החברה ל-5,000 הלקוחות הראשונים שיירשמו ליהנות מחוויית הגלישה הייחודית.

אורך הכבל הינו כ-2,300 ק"מ והוא נפרס במעמקי הים התיכון ומוטמן בעומק של עד 1,300 מטר מתחת לפני הים. הכבל של בזק בינלאומי יספק אלטרנטיבה לכבל היחיד כיום המשמש לתעבורת אינטרנט, בבעלות חברת מד נאוטילוס, ובקרוב ייכנס כבל נוסף של טמרס טלקום.