גולדהאר התקשר למוטי איווניר והודיע לו: "אתה מפוטר"

14 מחזורים שבהם הידרדרה הקבוצה למקום ה-9 הספיקו לבעלים הקנדי; איווניר שרד בתפקיד פחות משנה; הוא המאמן החמישי בליגת העל שמפוטר העונה

מוטי איווניר פוטר מאימון קבוצת מכבי ת"א בכדורגל. הערב (ב') התקשר הבעלים של הקבוצה, מיטש גולדהאר, לאיווניר והודיע לו על פיטוריו. זאת, לאחר 6 הפסדים רצופים של הקבוצה בכל המסגרות. איווניר כיהן בתפקיד פחות משנה, אחרי שהגיע בינואר 2011 במקומו של אבי נמני שגם הוא פוטר בגלל תוצאות חלשות על המגרש. טרם מונה לאיווניר מחליף.

מכבי ת"א פרסמה את ההודעה על הפסקת עבודתו של איווניר באתר הרשמי שלה, ובה צוטט הבעלים הקנדי מיטש גולדהאר: "אני מעריך את מאמציו של מוטי מאז מונה לתפקיד. מוטי הוא אדם מאוד ישר הגון ועל רמה, הניחן ביושרה ונאמנות כמו גם לויאליות למועדון הכדורגל מכבי ת"א. ברצוני לאחל לו את מלוא ההצלחה בעתיד".

מוטי איוניר אמר: "ברצוני להודות למיץ' גולדהאר על ההזדמנות שניתנה לי להגשים חלום ילדות ולאמן את מכבי ת"א. נהניתי לעבוד איתו ואני מאחל למועדון הצלחה".

אתמול הפסידה מכבי ת"א להפועל חיפה בתוצאה 0-2, והידרדרה למקום התשיעי בטבלה. כזכור, מכבי ת"א פתחה את העונה מצוין תחת הדרכתו של איווניר - היא העפילה לשלב הבתים של הליגה האירופית ועד המחזור השביעי בליגה עדיין הובילה את הטבלה. בחמשת המחזורים האחרונים בליגה הקבוצה צברה נקודה אחת וכבשה שער אחד בלבד. גאגב, גם בשנה שעברה פיטר גולדהאר את מאמן הקבוצה, אז אבי נמני, אחרי תבוסה של מכבי ת"א בקרית אליעזר - אז חזרו הצהובים עם הפסד 3-0 מול מכבי חיפה.

הכישלונות של מכבי ת"א מגיעים למרות שהקבוצה מעמידה גם העונה את התקציב הגבוה בליגה - כ-90 מיליון שקל. בחמש השנים האחרונות עברו במכבי ת"א שבעה מאמנים שונים. בשבע העונות האחרונות הקבוצה זכתה בשני תארים בלבד - גביע המדינה בעונת 2004/05 וגביע הטוטו ב-2008/09. האליפות האחרונה שנחגגה בקרית שלום היתה אי שם בעונת 2002/03.