כחלון: "התקשורת מבוהלת? אתם לא סופרים אותנו"

שר התקשורת הדף בכנס העיתונות את הביקורת על הפגיעה בחופש הביטוי: "יש קבוצה שלא רוצה לפתוח את חופש הביטוי, וכשמנסים לפתוח אותו זו התנפלות"

שר התקשורת משה כחלון הדף היום (ג') בכנס אילת לעיתונות את המתקפה על הממשלה: "אני לא רואה פחד גדול בתקשורת מאיתנו", אמר כחלון בפאנל בהנחייתו של חיים הכט על הרדיו בישראל.

"אתם לא סופרים אותנו, וטוב שכך", הוסיף. "אתם לא נמצאים במצב של חולשה. אני לא קונה את הסיסמאות האלה. יש מתחים, הם קיימים, דנים בהם, מציפים אותם, מדברים עליהם. פותרים אותם - אבל זו מהות הדמוקרטיה. לא ראיתי דבר אחד שפגע בחופש הביטוי".

כחלון תקף את התקשורת ואמר כי "יש קבוצת אנשים שלא רוצה לפתוח את חופש הביטוי, וכשמנסים לפתוח אותו זו התנפלות. אני רוצה לשמוע איפה יש התנכלות. קרן נויבך ממשיכה לשדר. בחינוכית לא קורה כלום, ולא בחוק לשון הרע ולא בבית המשפט. מדברים ומקיימים דיון ציבורי, זה טוב. אבל להציג כאילו התקשורת חוששת ומבוהלת? אני מופתע. לא עבר דבר אחד בכנסת שפוגע בתקשורת".

עוד אמר כחלון: "את חוק לשון הרע המציאו מאיר שטרית ויונה יהב. אתם יושבים פה ועושים קציצות מכל שר ומכל משרד. מישהו מנע מכם את זה? ואם אתם מנסים למנוע ויכוח ציבורי, אתם חוטאים לתפקידכם. אל תסתמו פיות לפוליטיקאים, וגם הם לא יסתמו לעם פיות.

"לתפוס אימרה ולהפוך אותה לחזות הכול? אתם חושבים שאתם נכנסים לפינה של קבוצה שזקוקה להגנה? תאמין לי שאנחנו זקוקים להגנה מכם. בואו נכנס לפרופורציות ונשאיר זאת בגדר ויכוח. הבעתי את עמדתי בכל נושא ונושא בתקשורת. איפה שצריך לדבר, דיברתי".