בלעדי: רשימת המרוויחים הכי אנונימית בליגת העל

רשימת המשתכרים הבכירים של עירוני קרית שמונה, הפתעת העונה בליגת העל ■ מי מרוויח הכי הרבה (המאמן רן בן שמעון) ומי סידר לעצמו מענק אליפות (כמעט כולם)

אם תתיישבו הערב (ב') לראות את "משחק העונה" בין עירוני קרית שמונה להפועל תל אביב, שיקבע מי מהשתיים תסיים את הסיבוב הראשון במקום הראשון בליגה, יש סיכוי גבוה שבקבוצה שתשחק בלבן לא תזהו את רוב השחקנים. 34 שחקנים מרוויחים העונה בליגת העל מעל מיליון שקל ברוטו, אבל אפילו לא אחד מהם מגיע מקרית שמונה.

מנתונים בלעדיים שהגיעו לידי "גלובס", עולה כי השחקן בעל השכר הגבוה ביותר בקרית שמונה הוא שמעון אבוחצירא, שמרוויח העונה כ-800 אלף שקל ברוטו (כולל כל התוספות), ובנוסף יצ'ופר ב-40 אלף שקל לפי החוזה, במידה והקבוצה תזכה באליפות. ארבעה שחקנים בלבד מרוויחים שכר ברוטו של מעל חצי מיליון שקל.

כפי שעולה מהרשימה, רוב השחקנים המובילים בקבוצה דאגו לעצמם למענק אליפות. בנוסף, לחלק מהשחקנים יש גם מענקי מיקום שנוספים על שכר הברוטו.

עירוני קרית שמונה / צלם: יוסי זליגר
 עירוני קרית שמונה / צלם: יוסי זליגר

ומי הכוכב הגדול של קרית שמונה? המאמן רן בן שמעון. הוא יבטיח לעצמו 1.1 מיליון שקל ברוטו, יותר מכל שחקן בקבוצה. בן שמעון סידר לעצמו מענק אליפות של 400 אלף שקל, אבל הבטיח את עצמו כך שגם אם יסיים במקומות 2-3 ייהנה מאותו מענק.

יתרון אחד קטן שבכל זאת שחקני עירוני קרית שמונה נהנים ממנה, הוא הקלת המס שיש לתושבי העיר. כך, למשל, שחקן עם שכר שנתי של כ-500 אלף שקל ברוטו - היקף המס שישלם יעמוד על 15% בלבד מהשכר הכולל.

למי "מגיע" לקחת אליפות העונה? לקרית שמונהלחצו כאן לרשימת 15 המרוויחים הגדולים בליגת העל לעונת 2011/12