מדיה חדשה לפרסום בתנועה: שילוט מואר על מוניות

סמנכ"ל השיווק של TX MEDIA, אורי רודריגז-גרסיא: "מדובר במדיום פרסומי שכבר הוכיח את עוצמת החשיפה והאפקטיביות שלו בארה"ב, אוסטרליה, אסיה ואירופה"

מדיה חדשה לפרסום בתנועה נכנסת לשוק הפרסום הישראלי. חברת TX MEDIA החלה לשווק בימים אלה מדיום פרסומי חדש בענף שילוט החוצות: שילוט מואר על גבי מוניות ספיישל.

מדובר בשילוט בולט ומואר על גבי מוניות הנוסעות בכל רגע נתון במטרופולין תל-אביב. השילוט ממוקם על גג המונית (במאונך) ופונה להולכי רגל ונהגים כאחד. רמת החשיפה לקמפיין היא כ-700 אלף חשיפות ביום.

בניגוד לאמצעי פרסום אחרים בתנועה, בשעות החשיכה השילוט מואר על-ידי תאורת LED חזקה, הממקסמת את אפקט השילוט.

סמנכ"ל השיווק של TX MEDIA, אורי רודריגז-גרסיא, מסר כי "מדובר במדיום פרסומי שכבר הוכיח את עוצמת החשיפה והאפקטיביות שלו בשנים האחרונות בארצות-הברית, באוסטרליה, באסיה ובחלק ממדינות אירופה. השילוט על המוניות יוצר אינטראקציה עם האדם ברחוב וכן עם הנהגים בכביש, בניגוד לאמצעי פרסום אחרים בענף החוצות שפונים בעיקר לנהגים".

לדבריו, "עד כה חתמו כ-600 בעלי מוניות מהתחנות המובילות בתל-אביב על הסכם עם החברה במסגרתו יוצבו מתקני השילוט על מוניותיהם, שהם כ-45% מהמוניות במטרופולין תל-אביב. בחודשים הקרובים נצרף מוניות נוספות להסדר ונתרחב לערים נוספות בארץ".

חברת TX MEDIA הוקמה על-ידי איציק בורז׳יקובסקי, גדי פרנק, וחברת ירין השקעות. החברה קיבלה באחרונה תו תקן של מכון התקנים למתקני הפרסום המוארים על המוניות, וכן קיבלה את אישור משרד התחבורה לכך. בימים אלה חותמת החברה על הסכמים עם משרדי הפרסום והמפרסמים המובילים, כאשר ההשקה מתוכננת לחודש ינואר.

סרטון על המדיה החדשה: http://www.youtube.com/watch?v=MV3yoPVxEbo