גלקסי נקסוס ממחר בישראל ב-4,000 שקל בייבוא לא רשמי

סאני ייבואנית סמסונג בתגובה: אצל המפעילות הסלולריות בעוד כחודש

האייפון 4S יתחיל להימכר אצל המפעילות הסלולריות בישראל רק ביום שישי, אבל מתחרה נוסף יגיע כבר מחר (ד') לארץ - הגלקסי נקסוס של סמסונג. הסמארטפון מבוסס מערכת ההפעלה אנדרואיד מבית גוגל, יימכר ברשת hMobile מבית הום סנטר ב-4,000 שקל. לשם השוואה, האייפון החדש בגרסת הבסיס, נמכר ב-4,500 שקל באותה חנות.

כמות המכשירים ש-hMobile הביאה לארץ צנועה ביותר ועומדת על כ-30 יחידות. מדובר בכמות שלא מסמנת השקעה של השקה גדולה למכשיר בסדר גדול כזה.

מרשת hMobile נמסר בתגובה: "למודי נסיון בהשקות, בידינו מלאי זמין המספיק לשלב ההשקה, אנו מגדילים את כמות המלאי בהתאם לביקוש".

המפסידה הגדולה והזמנית כרגע במקרה של הגלקסי נקסוס, היא הייבואנית הרשמית של הטלפונים הסלולריים של סמסונג בארץ - סאני. הנקסוס נמכר דרך ייבואן לא רשמי בשם שיא קום, שכנראה ימשוך כרגע את הלקוחות שרוצים את המכשיר במהירות. בחברת סאני מתכננים להתחיל למכור בקרוב את המכשיר בצורה מסודרת בארץ, במחיר שצפוי להיות זול יותר.

בינתיים, ניתן גם להזמין את המכשיר מחו"ל באמצעות אתר USHOPS בעלות של 3,900 שקל.

מסאני נמסר בתגובה, "המכשיר יושק בחודש הקרוב בישראל אצל המפעילות הסלולריות ובחנויות הפרטיות, הסיבה לעיכוב כרגע היא התאמת התוכנה לשוק הישראלי".

הגלקסי נקסוס הוא מכשיר מבית סמסונג וגוגל, הכולל את מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.0 של גוגל, המוכרת גם בשם Ice Cream Sandwich או בתרגום חופשי "קסטה".

הגלקסי נקסוס מציע מספר יכולות חומרה מעניינות, כמו מסך ענק בגודל 4.65 אינץ' בטכנולוגיית HD Super AMOLED המציג תמונה ברזולוציה בתקן 720p ומעבד כפול ליבה במהירות של 1.2 ג'יגה הרץ. העובי של המכשיר עומד על רק 8.4 מ"מ והמשקל שלו הוא 135 גרם. המצלמה של המכשיר מגיעה רק ברזולוציה של 5 מגה פיקסל, כאשר המצלמה הקדמית המיועדת לשיחות וידיאו עובדת ברזולוציה של 1.3 מגה פיקסל.

אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס"