מנכ"ל Forever 21: המחירים בישראל יהיו דומים לארה"ב

לארי מאייר: ‏"החנות בישראל תציע חוויית קנייה זהה של תמורה מצוינת לכסף, עם תמחור דומה ל-‏Forever 21‎‏ בארה"ב ובמקומות אחרים בעולם, בכדי לאפשר לכל הצרכנים להתלבש בסגנון האהוב עליהם בעלות שווה לכל נפש"

רגע לפני פתיחת הסניף הראשון של ‏Forever 21‎‏ בישראל, מבטיח מנכ"ל החברה הבינלאומית כי המחירים בישראל יהיו דומים למחירי המותג בארה"ב. ‏

‏"החנות בישראל תציע חוויית קנייה זהה של תמורה מצוינת לכסף, עם תמחור דומה ל-‏Forever 21‎‏ בארה"ב ובמקומות אחרים בעולם, בכדי לאפשר לכל הצרכנים להתלבש בסגנון האהוב עליהם בעלות שווה לכל נפש", אומר מנכ"ל החברה, לארי מאייר.‏

היום (ב') תחנוך החברה הבינל' את הסניף הראשון בישראל, בקניון עזריאלי בתל-אביב באירוע שבו ישתתפו מאייר וכן, בעל השליטה בקבוצת עזריאלי, דוד עזריאלי ונציגי המותג בישראל דני גילרמן ועפרה בל. ‏

בשעה 20:00 תפתח החנות את שעריה לקהל הרחב ו-200 הנכנסים הראשונים יקבלו כרטיס פרי פייד בגובה 50 שקל לרכישה בחנות.‏

לדברי מאייר, "אנו נרגשים לפתוח את החנות הראשונה של ‏Forever 21‎‏ בישראל. כמותג מכתיב מגמות האהוב על מיליוני צרכנים בכל העולם, ‏Forever 21‎‏ מביאה עמה בשורה אופנתית אמיתית ומרגשת לצרכנים בישראל".‏

Forever 21‎‏ הוא מותג אופנה צעיר, שנוסד בלוס אנג'לס בשנת 1984 על-ידי דון וון ג'אנג הדרום קוריאני ובת זוגו.‏ בשנים האחרונות המותג זוכה להצלחה והתפתחות מואצת, והוא פעיל היום עם מאות חנויות ברחבי ארה"ב, קנדה, סינגפור, אינדונזיה, ירדן, כווית ועוד.‏ לחברה העולמית מספר פורמטים שבהם היא פועלת, כאשר העיקרי בהם הוא ‏‏Forever 21‎‏. מחזור מכירות החברה עומד על כ‎-‎‏2 מיליארד דולר בשנה.‏ ‏‎

בדומה לעולם, גם בישראל תנקוט החברה באסטרטגיית מחיר עם הצעות לפריטים במחירים נמוכים, כמתחרה ישירה ל-‏H&M‏.‏