השתוללתם בסילבסטר? מגיע לכם יום חופש למחרת - כחוק

במסגרת חוק חדש של ח"כ מגלי והבה שאושר בכנסת באחרונה, ונועד להסדיר את ימי הבחירה כך שיתאימו עבור כל הדתות, הוכנס גם האחד בינואר כאפשרות להיעדרות מהעבודה

בשורה לבלייני הסילבסטר: עובדי המגזר הפרטי שיבקשו לנוח ביום שאחרי מסיבות השנה האזרחית החדשה, יוכלו לבחור בבוקר האחד בינואר כיום בחירה.

במסגרת חוק חדש של ח"כ מגלי והבה (קדימה) שאושר בכנסת באחרונה, ונועד להסדיר את ימי הבחירה כך שיתאימו עבור כל הדתות, הוכנס גם האחד בינואר כאפשרות להיעדרות מהעבודה.

כך, שבנוסף לימונה, חג הסיגד ליוצאי אתיופיה, יום הזיכרון וערב יום העצמאות, יום ירושלים, האחד במאי, יום הניצחון על גרמניה הנאצית, יום פטירת הרצל (כ' בתמוז), יום האישה הבינלאומי, יום הזיכרון לעדה הצ'רקסית, מופיע גם האחד בינואר.

יש לציין שהצעת החוק המקורית נועדה להסדיר את חגי הדרוזים ערב חג אלח'דר (אליהו הנביא), ערב חג הנביא שועיב (יתרו), ערב חג הנביא סבלאן, ערב חג הקורבן, כימי בחירה, אולם במהלך הדיונים ביקש יו"ר הקואליציה, ח"כ זאב אלקין (ליכוד), להוסיף גם את ראש השנה הלועזי. אלקין, שזכה לתמיכתו של יו"ר ועדת העבודה והרווחה, ח"כ חיים כץ, הצליח להכניס את הסעיף לחוק ולהעבירו בהצבעה.