מעושרת: טלי סיני-ריקליס מתנדבת לקמפיין של בנק יהב

הבנק יתרום את שכרה של ריקליס - 100 אלף שקל - לעמותת כפר נהר הירדן

טלי סיני-ריקליס, כוכבת הסדרה "מעושרות", תככב בקמפיין סאטירי חדש של בנק יהב - בהתנדבות. הבנק יתרום את שכרה של ריקליס - 100 אלף שקל - לעמותת כפר נהר הירדן, העמותה שהקים השחקן פול ניומן ז"ל בארה"ב ובראשה עומד חיים טופול, ואשר מפעילה כפר נופש בגליל לאירוח ילדים החולים במחלות ממושכות

את הקמפיין מוביל משרד הפרסום דרורי-שלומי-שקד. הוא יעלה בהשקעה של 4 מיליון שקל ויכלול סרט טלוויזיה ומודעות בפרינט ובדיגיטל.

הקמפיין נועד לקדם "חבילת הצטרפות" למשיכת לקוחות חדשים. החבילה כוללת חשבון ללא עמלות עו"ש, הלוואה של עד 80 אלף שקל בריבית פריים של 2.7% ל-8 שנים ומענק של 3,500 שקל ללווים.

סיני-ריקליס תוצג בקמפיין כמי שמודיעה לשחקן המדמה את בעלה המיליונר משולם ריקליס, כי היא עוזבת אותו לטובת עובד מדינה, על מנת לקבל את התנאים הטובים המוצעים בבנק שלו, בנק יהב. כבן זוגה המיליארדר נבחר השחקן לני רביץ.

"ברוח התקופה הבנק מציע את חבילת ההצטרפות האטרקטיבית ביותר בקרב הבנקים וכדי להעביר את המסר בצורה בולטת ויוצאת דופן הוחלט ללכת על קמפיין סאטירי וקומי ונבחרו לככב בו דמויות המסמלות עושר גדול, על מנת להראות שגם אנשים עשירים במיוחד רוצים לפתוח חשבון בבנק יהב", נמסר בהודעה שהוציא הבנק לתקשורת.