צפו בווידיאו: הסמארטפון האופנתי החדש של LG ופראדה

החיבור בין עולם האופנה למוצרי האלקטרוניקה הבידוריים אינו חדש, וכך גם שיתוף הפעולה בין יצרנית הטלפונים הקוריאינית LG למותג האיטלקי פראדה ■ הדגם פראדה 3.0 עתיד לצאת בינואר הקרוב לחנויות ומחירו עדיין לא פורסם

החיבור בין עולם האופנה למוצרי האלקטרוניקה הבידוריים אינו חדש, וכך גם שיתוף הפעולה בין יצרנית הטלפונים הקוריאינית LG למותג האיטלקי פראדה.

לפני מספר ימים הציגו שתי החברות את הסמארטפון החדש שלהן, הדגם השלישי אותו מייצרת LG תחת השם פראדה, מאז שנת 2007. הדגם פראדה 3.0 כולל מסך מגע בגודל 4.3 אינץ' עם תאורה אחורית חזקה במיוחד. המכשיר מגיע בעוביי של 8.5 מ"מ ואפשר יהיה לרכוש איתו גם אוזניית בלוטות' תואמת.

כמו רוב הסמארטפונים היוצאים היום לשוק, גם הפראדה פון פועל על מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל, הפעם בגרסה 2.3 (ג'ינג'יירבירד) והוא כולל מעבד כפול ליבה במהירות 1 ג'יגה הרץ ומצלמה עם חיישן של 8 מגה פיקסל.

מלבד יכולות חומרה חזקה, מה שמעניין בדגם הזה הוא העיצוב, המזכיר בצד האחורי שלו ארנקים של פארדה, כאשר גם הקופסה בה הוא מגיע נראית יותר כמו אריזה של מוצר אופנה ופחות כמו אריזה של מכשיר טכנולוגי. ב-LG אפילו עיצבו את האייקונים והטפטים בממשק באותו אווירת מותג.

הדגם עתיד לצאת בינואר הקרוב לחנויות בעולם, ומחירו עדיין לא פורסם. עדיין לא ידוע מתי ואם יושק המכשיר בישראל.

לצפייה בסרטון באתר פליקס

לצפייה בסרטונים הנצפים ביותר באתר פליקס