בחמש השנים האחרונות הניבו מניות של מותגי יוקרה תשואות של עשרות ואף מאות אחוזים, שהותירו מאחור את רשתות האופנה הפופולרית • הסיבה, טוענים באיטורו, היא שלקוחות מותגים אלה רגישים פחות ליוקר המחיה • לאחרונה המגמה השתנתה, גם בגלל הביקושים מסין
גוצ'י, פראדה ועוד שורה ארוכה של מותגי יוקרה אחרים משקיעים במפעלים ובאנשים של עיירה קטנה בפרברי פירנצה, ככל שהביקוש העולמי למוצרי עור משובחים עולה
2015 סימנה לא מעט ציוני דרך בתעשיית האופנה, ביניהם גם קמפיינים מרהיבים, על גבול הסנסציוניים, שתקשרו היטב את הסיפור מאחורי כל קולקציה של כל מותג ■ וכמובן שאי-אפשר בלי ליהוק סלבריטאי
מדובר בחקירה של מצבם הפיננסי האישי של בני הזוג, ולא של חברת האופנה
ביוני 2013 נגזרו על מעצבי האופנה דולצ'ה וגבאנה 20 חודשי מאסר על-תנאי וקנס
החורף עוד בעיצומו, אך בתי האופנה הגדולה כבר משחררים את הקמפיינים לעונת האביב ■ צפו בקמפיינים הבולטים שיעטרו החודש כל מגזין אופנה נחשב בעולם
מחלקת המחקר של ברקליס מורידה המלצה למניית פראדה מ"תשואת יתר" ל"נייטרלי", אך מעלה את מחיר היעד מ-68 דולר הונג קונגי ל-80 דולר הונג קונגי
הסמארטפון השלישי מסדרת הפראדה של LG מגיע בפעם הראשונה למכירה מסודרת בישראל ■ הפראדה פון הוא סמארטפון מעוצב מאוד, שמתאים למי שמחפש שהמכשיר שלו יהיה שונה במיתוג מטלפונים אחרים בשוק
עד היום, בית האופנה האיטלקי נמנע ממכירת הסמארטפונים הממותגים שלו בישראל ■ You Phone שבשליטת דודי ויסמן הודיעה על התחלת פעילותה היום
החיבור בין עולם האופנה למוצרי האלקטרוניקה הבידוריים אינו חדש, וכך גם שיתוף הפעולה בין יצרנית הטלפונים הקוריאינית LG למותג האיטלקי פראדה ■ הדגם פראדה 3.0 עתיד לצאת בינואר הקרוב לחנויות ומחירו עדיין לא פורסם
עפ"י מחקר של L2, אתר הבית של Burberry משלב תוכן משובח לצד יכולות מסחר מקוון לצרכנים מסביב לעולם ■ מספר החברים בעמוד הפייסבוק של החברה צמח ב-450% תוך שנה
נשים רוכשות יותר קוראים אלקטרוניים מגברים ■ האם מוכרי טלוויזיות מעניקים לצרכניות יחס שונה, מה גרם ל-LG לשתף פעולה עם פראדה, ואיך זה קשור למגן מסך לאייפון שהוא גם מראה?
מדובר בהנפקה הראשונית לציבור הגדולה ביותר שביצעה חברת מוצרי צריכה בהונג-קונג
הבורסה האיטלקית איבדה חצי מערכה ב-3 שנים האחרונות, בעקבות הירידה החדה בהנפקות הציבוריות וצניחה בערכן של המניות מאז 2007
החברה האיטלקית ביטלה 4 תוכניות הנפקה בעשור האחרון ■ מכירות החברה ממילאנו עשויות להסתכם השנה ב-2 מיליארד אירו
זאת במטרה לבצע הרחבה מאסיבית של הסניפים ■ חובות הנטו של בית האופנה האיטלקי, שמחזיק במותגים פראדה, מיו מיו וצ'רצ'ס, עמדו בסוף 2008 על 1.5 מיליארד דולר
איטורו (eToro)אופנהגוצ'ידולצ'ה וגבאנההרמסורסצ'הזארהכלכלת סיןנקסטרשתות אופנה