תפוח אדמה לוהט ושמו אייל שני

עזבו אתיקה, עזבו יושר, אלה כבר מזמן אינם להיטים. בחייאת, מה ביקשנו? קצת כבוד

עוד תפוח של אדמה לוהט נחת על מפתנה של קשת. עוד לא שככו הרוחות סביב פרשיית מרגול והעולם התחתון, והנה עוד דמות מובילה בתוכנית דגל של הזכיינית זוכה לסיקור בעל ארומה פלילית.

היצירתיות הבלתי מעורערת של השף הפייטן, אייל שני, שנודע לציבור הרחב כמי שעוגב על עגבניות ומפלרטט עם חצילים בתוכנית "מאסטר שף", לא ממש עזרה לו בניסיונותיו ארוכי השנים לרמות את המערכת.

למרות שלוש המסעדות המצליחות, שבהן הוא שותף לכאורה, יחד עם ידידו הפרסומאי, שחר סגל (כמה אירוני, אגב, שלחברה המשותפת שבבעלותם קוראים "החבר'ה הטובים"), כיכובו בשתי עונותיה, שוברות שיאי הרייטינג, של "מאסטר שף" והשתתפותו בפרסומות - כל אלה לא הפריעו לו לדווח על הכנסות חודשיות של 6,000 שקל בלבד, משל היה סטודנט לקולנוע, שממלצר בבר קודר ברחוב המסגר.

עזבו אתיקה. זה כבר מזמן לא מזון מלכות מבוקש במקומותינו. תשכחו מערכים ארכאיים ומאובקים כמו יושר. אבל בחייאת, מה ביקשנו? לפחות תרמו בכבוד.

או לפחות במקרה של שני, שיהיה קצת צדק פואטי.

למרות שמדובר בקשר נסיבתי בלבד, קשה שלא לתהות איך שניים מכוכביה הגדולים ביותר של קשת, זכיינית המקדשת פולחן אישיות כמעט בכל מחיר, סוחבים עימם קופות שרצים. מה זה שרצים? שרצים בחלב אמם.

הטעמים המבעבעים, שאופפים את שני המקרים האלה, אינם

בדיוק כוס הקאווה, שאליה ייחלו החבר'ה הטובים מרמת החייל.

ומה באמת תעשה עכשיו הזכיינית? תדיר את שני מהמסך, כפי שעשתה לשופטת הסוררת? תסתפק בשופט פחות כריזמטי משני, כזה שהמילים אצלו אינן נאצלות יותר ממעשים? או שאולי זו הזדמנות לא רעה לפצוח בתוכנית ריאליטי חדשה על שופטים מורמים מעם, שמסתבכים כאחרוני העבריינים. אכן תמונות לא מחמיאות. אלייך, יונית.