דיווח: שוקי זיקרי נמלט לחו"ל מאימת השוק האפור

"ידיעות אחרונות" מפרסם פרטים חדשים על קריסת רשת שוקי זיקרי ■ עובדים ברשת: "שוקי הרוויח כמו מנתח פלסטי. בשביל מה הוא היה צריך את כל הבלגן?"

שוקי זיקרי נמלט מהארץ על רקע חובות של יותר מ-10 מיליון שקל לשוק האפור ואיומים שקיבל על חייו - כך מדווח הבוקר (ה') העיתון "ידיעות אחרונות".

אתמול (ד') נודע כי זיקרי סוגר את רשת המספרות שלו בצל חובות-העתק, לאחר שהודעה רשמית יצאה מטעמו לתקשורת. היום מפרסם "ידיעות אחרונות" פרטים נוספים על הקריסה; בתחילת השבוע הגיע זיקרי לעבודה כשהוא חולה, ויומיים לאחר מכן כבר לא הגיע לעבודה.

העובדים היו בטוחים שזיקרי לא הגיע לעבודה בשל מחלתו, אולם כשאחותו, המשמשת כמנהלת הקבלה, לא הגיעה גם כן לעבודה, צצו סימני שאלה.

"היינו בהלם", אומרים העובדים ל"ידיעות" לאחר שנודע להם כי זיקרי לא מתכוון לחזור יותר. "זה נחת עלינו בהפתעה גמורה, יש לנו הרגשה שגם הוא לא ידע מה הולך ליפול עליו. הוא היה במצב-רוח טוב, לא שידר מצוקה".

אך חלק מהעובדים טוענים כי זיקרי "קפץ מעל הפופיק", וזו הסיבה להסתבכות שלו; רק לפני מספר חודשים הוא השיק בוטיק סלון מפואר בתל-אביב. "מי צריך את ארמון הפאר הזה?", אמר אחד העובדים. "היינו משפחה קטנה ומלוכדת, והכול נהרס".

אחת הספריות ברשת הוסיפה: "שוקי הרוויח כמו מנתח פלסטי. בשביל מה הוא היה צריך את כל הבלגן הזה?".