קבוצת יפעת רוכשת 50% מחברת מדיה צ'ק

מדיה צ'ק, בבעלות איאן גודריץ', מתמחה בהשוואת מחירי פרסום ובניתוח קמפיינים

‎‎קבוצת יפעת הודיעה על רכישת 50% מחברת מדיה צ'ק באמצעות חברת-הבת יפעת בקרת פרסום.

מדיה צ'ק, בבעלות איש המדיה איאן גודריץ', פועלת משנת 2004 ומתמחה בהפעלת "מדד מדיה צ'ק" המספק למפרסמים כלים השוואתיים לבחינת מחירי פרסום ששילמו בטלוויזיה לעומת מפרסמים אחרים. מדיה צ'ק מתמחה גם בניתוח קמפיינים תוך בדיקת יעדי מדיה, פיזור נכון לקהל המטרה, עמידה ביעדי ‏REACH, TRP, GRP‏ ועוד.

איאן גודריץ', שיחזיק 50% מהבעלות על החברה החדשה שתיקרא יפעת מדיה צ'ק, ימשיך לנהל את הפעילות השוטפת.

‏לדברי נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, "העסקה היא נדבך נוסף באסטרטגיית הרכישות של הקבוצה לשנת 2011 ו-2012. לאחרונה ביצעה הקבוצה מספר רכישות שחידדו את העליונות הטכנולוגית והרחיבו את סל השירותים שלה בכל הקשור לאיתור וניתוח מידע תקשורתי ופרסומות בתקשורת המסורתית וברשתות החברתיות". ‏