HP תנהל את השרתים של צה"ל תמורת 500 מיליון שקל

חברת HP ישראל זכתה במכרז הגדול ביותר בישראל בתחום האספקה והאחזקה של שרתים ■ HP תחליף את IBM שהייתה אחראית על תחזוקת השרתים של מערכת הביטחון בשנים האחרונות

חברת HP ישראל זכתה במכרז הגדול ביותר בישראל בתחום האספקה והאחזקה של שרתים, שהיקפו נאמד ב-500 מיליון שקל. מדובר במכרז שפרסם משרד הביטחון ולפיו החברה תנהל את מערך השרתים שמשמש את יחידות המשרד ואת יחידות צה"ל בחמש השנים הבאות.

HP תחליף את חברת IBM שהייתה אחראית על תחזוקת השרתים של מערכת הביטחון בשנים האחרונות.

ב-HP אמרו כי ההחלטה של משרד הביטחון מבטאת אמון במוצרי החברה וביכולתה להגיש שירות יסודי וטוב בתחום. לדברי יהושע בקולה, מנכ"ל HP ישראל, "הזכייה תחזק את מעמדנו כחברת הטכנולוגיה המובילה בישראל, ואין לי ספק שהיא תייצג שותפות אמיתית שבה אנו מתחייבים להעניק את המענה הטוב ביותר".

במסגרת הזכייה החברה תידרש לנהל ולתחזק את כל מערך השרתים שמשמשים את מערכת הביטחון. לדברי גורם במשרד הביטחון, החברה תספק שרתים בהיקף של כ-22 מיליון דולר לשנה, כשמשך תקופת הזיכיון היא שלוש שנים עם אופציה להארכה בשנתיים נוספות.

לקראת הרחבת הפעילות ביחידות משרד הביטחון יש בכוונתה של HP לקלוט עובדים נוספים. בחברה סירבו לפרט על אודות תוכניות הפיתוח או על היקף העובדים החדשים שייקלטו, אך גורם בכיר בחברה אמר כי "הזכייה תעמיק את ההתבססות שלנו בשוק הישראלי, שכן מדובר בזכייה במכרז השרתים הגדול ביותר שקיים בשוק המקומי".