צפו: החרדים בבית שמש - גרסת הרמיקס של נוי אלוש

על רקע הכתבה שעוררה סערה מאז יום שישי בערב, על החרדים שירקו על ילדה בת 7 שהתלבשה לא צנוע - היוצר והמוסיקאי נוי אלוש בגרסת רמיקס חדש: שיקסטפ (שיקסע דאבסטפ) בית שמש מאש-אפ

המעללים של תושבים מהמגזר החרדי בבית שמש בעניין הדרת הנשים מעוררים סערה ביומיים האחרונים ברשת ובקרב כל הציבור. בכתבה ששודרה בערוץ 2 ביום שישי האחרון מתוארים חרדים כשהם יורקים על ילדה בת 7 שלבושה לטענתם "לא צנוע".

על רקע הכתבה, היוצר והמוזיקאי נוי אלוש העלה היום סרטון רמיקס חדש תחת הכותרת שיקסטפ (שיקסע דאבסטפ) בית שמש מאש-אפ, שכולל חלקים נרחבים מהכתבה של ערוץ 2, לצד נאום של הרב רביד נגר, "צניעות", בו הוא טוען כי הנשים הן אלה שמפתות את הגברים בעצם זה שהן מסתובבות ברחוב ומעלות תמונות לפייסבוק. נגר גם נתן אנלוגיה בעייתית ל"היטלר 'ימח שמו' ששרף 6 מיליון יהודים, וגם הנשים שמפתות שורפות יהודים", לדבריו.

צוות חדשות 2 שחזר היום לבית שמש להמשיך ולסקר הותקף בברוטאליות ע"י החרדים, שמצידם אומרים כי אין שום פסול במה שהם עושים וכי החילוניים הם העוף המוזר.

הפרשה היכתה גלים והגיעה עד לישיבת הממשלה, בה ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום כי הוא יפעל למנוע את הדרת הנשים מהמרחב הציבורי. נצטרך להמתין ולראות...

לצפייה בסרטון באתר פליקס

לצפייה בסרטונים הנצפים ביותר באתר פליקס