מרגול: "אני מקווה שהפרשה מאחוריי - היו חודשים עצובים"

הזמרת מרגלית צנעני מתכוונת לחזור לאט לאט לשגרה, לאחר סיום פרשת הסחיטה באיומים ■ על הדרת הנשים: "במרחב הציבורי אתה לא תזיז אותי הצידה בשום פנים באופן"

הזמרת מרגלית צנעני חוזרת: בראיון ששודר הערב (א') בערוץ 2 אמרה צנעני כי הפרשה מאחורה. צנעני אמרה את הדברים במסיבת יום ההולדת של חברתה פנינה רוזנבלום: "הייתי עצובה במשך כמה חודשים אבל חוזרת ושרתי. הפרשה מאחורי אני מקווה".

צנעני התייחסה גם לנושא הדרת הנשים שמסעירה בימים האחרונים את הארץ: "הדרת נשים זה הדבר המזוויע ביותר עלי אדמות. אם יש מישהו שחושב שאני כאישה נחותה ממנו, אין לי איתו שום דו שיח. במרחב הציבורי אתה לא תזיז אותי הצידה בשום פנים באופן".

צנעני מתכוונת לחזור לאט לאט לשגרה. הזמרת צפויה לחזור ולהופיע ובעוד כשבועיים מתוכננות לה 2 הופעות במועדון בת"א.

כזכור, בית המשפט המחוזי בת"א גזר בשבוע שעבר עונש של 6 חודשי עבודות שירות ושנת מאסר על-תנאי, על צנעני שהורשעה על-פי הודאתה בסחיטה באיומים של אמרגנה לשעבר, אסף אטדגי. הפרשה התפוצצה ב-16 באוגוסט השנה, אז נעצרה הזמרת בחשד כי סחטה באיומים ביחד עם חזן, את אמרגנה אטדגי. זאת, כדי שימלא אחר הוראותיו של פסק בוררות, במסגרתו חויב אטדגי להעביר לצנעני 15% מהכנסותיו מהופעותיו של הזמר עומר אדם. צנעני ישבה כשבועיים במעצר, נחקרה ארוכות, ותמונה משפילה שלה במדי עצירה פורסמה בעיתונים.