בעשור האחרון נעשו לא מעט מאמצים בקרב ארגוני ספורט להשוות את סכומי הפרסים שמרוויחות ספורטאיות לאלו שמחולקים בתחרויות גברים. אבל גם בתום 2011, נראה שהסיכוי של ספורטאיות להרוויח כסף גדול קיים בעיקר מחוץ למגרש, באמצעות קמפיינים פרסומיים, חוזי דוגמנות או הסכמי ספונסרשיפ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.