ניסיונות לצרף את הכתב צ'יקו מנשה לרשות השידור

מחזרים אחרי הטאלנטים של ערוץ 10? מנכ"ל הרשות פנה לממונה על השכר באוצר בבקשה לאשר חוזה טאלנט למנשה ■ הכתב המדיני לשעבר של ערוץ 10 מאשר כי נעשו אליו פניות שלא הבשילו

האם מתחיל החיזור אחרי הטאלנטים של ערוץ 10? ל"גלובס" נודע, כי בכירים ברשות השידור מבקשים למנות את הכתב המדיני לשעבר של ערוץ 10, וכתב "המקור" בהווה, צ'יקו מנשה, לתפקיד מקביל ברשות השידור. במכתב שנשלח למשרד האוצר, בתחילת החודש, מבקש מנכל הרשות יוני בן מנחם, לאשר חוזה טאלנט למנשה. במכתב כותב בן מנחם לממונה על השכר והסכמי העבודה במשרד האוצר, אילן לוין, לאשר את העסקתו של "צ'יקו מנשה ככתב מדיני במקום הכתב המדיני של רשת ב', שמואל טל, שמסיים עבודתו ברשות השידור".

יצוין, כי מדובר בשיחות גישוש ראשוניות בלבד שלא הבשילו לכדי הצעה קונקרטית או עברו לפסים מעשיים. עם זאת, נודע כי בכירים ברשות מנסים לקדם בינתיים את המהלך במטרה להציג בפני מנשה הצעה קונקרטית, שכאמור לא הוצגה עד כה.

עוד נכתב, כי בן מנחם מבקש להעסיק עוד 20 עובדים מתוך ומחוץ לרשות בחוזים אישיים. לדבריו, "הוועד המנהל של רשות השידור החליט כי המנכ"ל יהיה רשאי, בשל השינויים המתוכננים ברשות הכוללים בין השאר הקמת ערוץ חדשות ותרבות, שדרוג טכנולוגי של המדיה והעברת מערך הפרסומות משפ"מ לרשות השידור כדי להגדיל את ההכנסות מפרסומות, לאשר העסקתם של 20 עובדים בחוזים אישיים".

מנשה מסר בתגובה לידיעה: "נעשו אליי פניות וגישושים שלא הבשילו כלל, אפילו לכדי טיוטת הסכם בעל-פה או בכתב. אינני יודע מה עשו או למי פנו בלי ידיעתי. אני מאמין ומקווה שערוץ 10 ישרוד לעוד שנים רבות וטוב לי בערוץ ובתוכנית 'המקור'".

מרשות השידור נמסר: "לא מתייחסים".

מערוץ 10 לא נמסרה תגובה.