רשת דיאדה להכנה ללידה ולהורות תועמד למכירה

המייסדת ענת אגמון פנתה לרשם החברות בבקשה לפתוח בהליכי פירוק מרצון: "הגיע הזמן שדיאדה תעלה כיתה ותיהפך לרשת בינלאומית"

ענת אגמון, מייסדת ובעלת רשת דיאדה, פנתה לרשם החברות בבקשה לפתוח בהליכי פירוק מרצון ולהעמיד את רשת דיאדה למכירה - כך נודע ל"גלובס". צפוי כי רשם החברות ימנה עורך דין שינהל הליך התמחרות עם קונים פוטנציאליים, במטרה להמשיך את פעילותה של הרשת הנחשבת רווחית.

דיאדה נוסדה לפני 9 שנים כרשת מרכזי הכנה ללידה ולהורות. היקף פעילות הרשת נאמד ב-15 מיליון שקל לשנת פעילות. כיום מונה הרשת 4 סניפים (סניף גדול ומרכזי בנמל תל-אביב, סניף נוסף בבית חנה במרכז תל-אביב, סניף במתחם גלילות וחנות למכירת מוצרים ברמת-השרון), זאת לאחר שסגרה באחרונה את הסניפים ברעננה ובמודיעין עקב עלויות נדל"ן כבדות שלא התאימו למודל העסקי.

הרשת מעסיקה כ-100 עובדים קבועים ועוד 50 עובדים עצמאיים, ומדי יום מבקרים בה בממוצע כ-500 איש. מאגר המידע של הלקוחות עומד על מעל 100 אלף.

אגמון, המחזיקה בכל מניות הרשת, היא אשתו של מריוס נכט, ממייסדי ובעלי חברת צ'ק פוינט. בני-הזוג נפרדו באחרונה. אגמון נחשבת למחוללת פריצת דרך משמעותית בתחום ההורות, לאחר שהגתה את הקמתה של רשת ארצית למרכזי הריון, הורות, לידה וזוגיות.

דיאדה הייתה הכתובת הראשונה למקום שבו אפשר למצוא קורס הכנה ללידה, ייעוץ בהנקה, תמיכה בשלבים שונים של אימהות והורות במרכז אחד.

לדברי אגמון, היא מיצתה את העניין האישי במיזם ושואפת למצוא עבורו מי שיקדם אותו לקראת פריצה בינלאומית, זאת נוכח פניות מיזמים פרטיים ממדינות שונות בעולם להקים מיזמים דומים בחו"ל.

הגיעה לבגרות

בראיון זוגי נדיר ובלעדי ל"ליידי גלובס" מספרים בני-הזוג אגמון ונכט על הפרידה, על מכירת הרשת ועל המהפכה הבאה.

"אני לא כמו אלה שמוכרים עסקים בגלל הפסדים או בגלל תספורת. דיאדה היא עסק רווחי ומצליח. היא חוללה מהפכה ענקית. עכשיו רוצים שנהפוך אותה לרשת", אומרת אגמון. "עיריית באר-שבע רוצה דיאדה אצלה. גם בחולון רוצים. גם בירושלים. ב-3 החודשים האחרונים קיבלנו פניות מאנגליה, מארה"ב, מאמסטרדם, מווינה, מסין. אפילו הסינגפורים רוצים דיאדה משלהם".

אגמון מוסיפה: "אולי הגיע הזמן שדיאדה תעלה כיתה ותיהפך לרשת בינלאומית. אני לא יודעת איך לעשות את זה. אני יודעת לחולל שינוי, להנהיג מהפכה - אני לא יודעת לאסוף את כל הכדורים האלה, וחבל שהם יפלו לרצפה. אני ילדתי ילד. ילדתי את דיאדה. עכשיו היא גדלה, היא בגיל ההתבגרות. וואו, איזו דרך מקסימה היא עשתה, אני אומרת לעצמי כל יום. אבל מכאן היא צריכה בעלים אחרים, הורים חדשים.

"מי שייקח את דיאדה מכאן יחולל את השינוי הזה. זו לא אני, אני לא מתאימה להנהיג שינוי כזה. אני יודעת להוליד תינוק, ללמד אותו ללכת. פתאום הוא התבגר לי בין הידיים. צריך שפה אחרת שאין לי אותה.

"עכשיו יבואו מנהיגים חדשים ויקחו את דיאדה לבגרות, לחופה. אני אשקיף כשזה יקרה. אהיה גאה כשזה יקרה בלעדיי. ומפרגנת. כזו אני. לכן אני שמה את דיאדה על המדף, למכירה".

הראיון המלא עם ענת אגמון ומריוס נכט - בגיליון "ליידי גלובס" בשבוע הבא.