אלקטל-לוסנט מקימה מרכז פיתוח מולטימדיה בארץ

המרכז יתמקד בשירותי אינטגרציה, תמיכה וארכיטקטורה עבור לקוחות החברה בישראל ■ המרכז כבר החל בגיוס עובדים חדשים

מנכ"ל אלקטל-לוסנט ישראל הנכנס, חיים טיכהולץ, רושם הישג נאה מיד עם כניסתו לתפקיד. אלקטל-לוסנט מקימה בישראל מרכז בנושאי תקשורת מתקדמת ומולטימדיה.

המרכז החדש שיעסוק ב- IMS, MultiScreen Video Services, IPTV, OTT מוקם בכדי לענות על הצרכים הגדלים והולכים בישראל בתחום. המרכז יתמקד בשירותי אינטגרציה, תמיכה וארכיטקטורה עבור לקוחות החברה בישראל. המרכז כבר החל בגיוס עובדים חדשים.

מרכז המולטימדיה יביא לידי ביטוי את היכולות הטכנולוגיות ואת מגוון המוצרים המוצעים על ידי אלקטל-לוסנט בעולם, ויתאים אותם לצרכי השוק בישראל. לראש המרכז מונה דורי בן-משה, אשר כיהן כארכיטקט ראשי לפתרונות תקשורת ומולטימדיה עבור חברות התקשורת הגדולות בעולם.

"הראיה העתידית הינה של זמינות האנשים בארגון בכל מצב ובכל מקום ע"י מספר אחד וכתובת אחת. כמו כן הזרמת ווידאו על רשת לא מנוהלות מהווה כיום איום ממשי על תעשיית הכבלים והלווין בעולם. אלו אם כן הקטליזטורים לניצול היכולות הטכנולוגיות של אלקטל לוסנט - מתשתיות הרשת שמאפשרות את בניית השירותים וכלה בבניית האפליקציות עצמן כולל השירותים הנלווים לכך- ארכיטקטורה, אינטגרציה ותמיכה", ציין בן משה.

"ישראל הופכת למרכז עולמי בכל הקשור לטכנולוגיות תקשורת ומולטימדיה" אמר חיים טייכהולץ מנכ"ל אלקטל-לוסנט ישראל. "בנוסף למרכזים אשר הקימה אלקטל-לוסנט בישראל בנושאי מולטימדיה ותשתית הענן, המרכז הינו עדות נוספת לבטחונה של החברה בהון האנושי בישראל וביכולותיו".