"גלובס" ו-K-Logic משיקים בלוג דיגיטל משותף - Feeder

הבלוג מסקר את עולם הדיגיטל, המדיה החברתית והטכנולוגיה ■ Feeder יתמקד בחדשות חמות מתעשיית האינטרנט המקומית והעולמית, סרטונים ויראליים, קמפיינים דיגיטליים, סקירות של מוצרים, אפליקציות, גאדג'טים ועוד

"גלובס" וחברת הדיגיטל K-Logic משיקים את Feeder - בלוג המסקר את עולם הדיגיטל, המדיה החברתית והטכנולוגיה. Feeder יתמקד בחדשות חמות מתעשיית האינטרנט המקומית והעולמית, סרטונים ויראליים, קמפיינים דיגיטליים, סקירות של מוצרים, אפליקציות, גאדג'טים ועוד.

Feeder מופעל באופן עצמאי, ותכניו ייחודיים ומוכוונים לדור הדיגיטל. עורכת האתר היא נועה פרג.

לדברי איתן מדמון, מנכ"ל "גלובס": "לאור הביקוש ההולך וגובר של תכני ניו-מדיה ודיגיטל בקרב הקהל העסקי, ולאחר ניתוח מאפייני הגולשים ב'גלובס', הגענו למסקנה כי קיים צורך בבידול מותגי ותוכני לאוכלוסייה זו. גם נתוני גמיוז מצביעים על חוזקה של אתר 'גלובס' ביחס למתחריו בקרב אוכלוסיית ההיי-טק, המחזקים את הצורך בהחלטה ובהקמת אתר Feeder".

לדברי אלרועי בוכמן, מנכ"ל K-Logic: "תעשיית האינטרנט המקומית משוועת לבלוג מעמיק ומקיף שיוביל וילווה את התפתחות האינטרנט והדיגיטל בכלל ואת התפתחות השיווק באינטרנט והמדיה החברתית בפרט. הקמנו את Feeder כדי לענות על הצורך הזה".

ניתן להיכנס לאתר Feeder דרך הקישור: http://www.feeder.co.il או לבקר בעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/Feeder.co.il.

אתר "גלובס" יפנה מדי פעם לידיעות המופיעות ב-Feeder. ידיעות אלה ייפתחו בחלון חדש דפדפן, כך שחוויית הגלישה ב"גלובס" תישמר. הידיעות יסומנו בלוגו של פידר הנראה כך: