"ישראל יקרה לנו" לראשי שטראוס: "ממחר נמשיך במאבק"

ראשי המחאה במכתב לעפרה שטראוס, גדי לסין וציון בלס: "נגיע לביתה של עפרה שטראוס במשך כל ינואר; אל תשחקו משחקי חתול ועכבר, המחאה לא תסתלק"

נציגי תנועת "ישראל יקרה לנו" המנהלת את המאבק ביוקר המחיה וממקדת את המאבק במחירי חברת שטראוס-עלית, פנו היום (א') במכתב אל עפרה שטראוס, גדי לסין וציון בלס, והכריזו על כוונתם להמשיך את ההפגנות מול ביתה של עפרה שטראוס. "החל ממחר (ב') נגיע לביתה של עפרה שטראוס בשעה 7:00, ונבקר בביתה כל יום שישי שלאחר מכן במשך כל חודש ינואר. הגיע הזמן למעשים", קראו.

"זוהי כנראה הקריאה האחרונה לפתוח בדיאלוג אמיתי שיביא להוזלת מוצרי חברת שטראוס-עלית. הסבלנות על גבול הפקיעה, והציבור לא מוכן יותר לסבול התעלמות מזלזלת שכזו", הודיעו.

נציגי "ישראל יקרה לנו" הפנו אצבע מאשימה לראשי שטראוס: "אתם הפכתם ביודעין את המשק שלנו לריכוזי, ביצעתם מיזוגים והשתלטויות שבמדינה מתוקנת אחרת לעולם לא היו מקבלים את אישור הממונה על ההגבלים. חיסלתם את 'הקטנים', יצרתם משק קרטליסטי, ניצלתם את חולשת הרגולטורים ואת עינו הרדומה של הציבור, יצרתם קשרי הון-שילטון מסואבים - כל זאת על מנת להגדיל את הריכוזיות ולהחליש את התחרות, וכפועל יוצא מכך לשמור על רמת מחירים גבוהה בכל מוצרי הצריכה", נכתב במכתב שהפנו ל-3 ראשי החברה. "המצב הנוכחי בו העם הולך ומתרושש, בזמן שקומץ קטן של בעלי עסקים הולכים ומתעשרים על חשבון העם בדרכים לא לגיטימיות - חייב להפסק", הוסיפו.

"תסתכלו לאזרחים בעיניים ותגידו לו שלא עשיתם עם תנובה וטרה יחד קרטל כדי לתאם מחירים. אנחנו דורשים שתגידו את האמת ותעשו זאת בלי למצמץ", תבעו ראשי התנועה.

הנציגים פנו בבקשה לראשי שטראוס: "אל תשחקו משחקים של חתול ועכבר ותנסו למשוך עוד ועוד זמן מתוך תקווה שזה בסך-הכול גל עכור שיסתלק. זה לא גל, והמחאה לא תסתלק", הבהירו.