האחים נקש רכשו 50% מהבעלות על מלון "בית בגליל"

על פי תנאי העסקה המלון יעבור לניהולה של חברת אורכידאה ■ "משפחת נקש בוחנת הזדמנויות להתרחבות מתוך אמונה כי תחום התיירות בישראל הוא בעל פוטנציאל עסקי גדול"

האחים ג'ו, רפי, ואבי נקש הודיעו היום (א') על הרחבת רשת "אורכידאה ניהול מלונות"; קבוצת האחים נקש רכשה 50% מהבעלות על מלון הבוטיק "בית בגליל" הנמצא בלב יער טבעי ומבודד הסמוך לצפת. על פי תנאי העסקה, יעבור בשבועות הקרובים המלון לניהולה של חברת אורכידאה ניהול מלונות. שמו יוסב ל"אורכידאה בית בגליל", והוא יימנה על בתי המלון היוקרתיים שברשת.

במהלך זה מרחיבה חברת אורכידאה ניהול מלונות את מותג מלונות היוקרה שלה עליו נמנים גם בתי המלון: אורכידאה וילות (אגף הוילות המפואר של מלון אורכידאה אילת), מלון אורכידאה הריף - ששידרוגו ועיצובו מחדש אמורים להסתיים לקראת חודש מרץ 2012, ומלון אורכידאה Setai הנבנה לחוף ימה של תל אביב, בסמוך מאוד לככר השעון ביפו.

לדברי מנכ"ל קבוצת האחים נקש בישראל אבי חורמרו, רכישת מלון "אורכידאה בית בגליל" מעידה על האמון שנותנת משפחת נקש בתיירות בישראל:"משפחת נקש שהיא גם הבעלים של חברת ארקיע (70%) ואמפא נדל"ן (לרבות מגדל אלקטרה בתל אביב) מגדילה באופן עקבי את מספר נכסי התיירות שלה, ובוחנת הזדמנויות להתרחבות מתוך אמונה כי תחום התיירות בישראל הוא בעל פוטנציאל עסקי גדול."