ח"כ שאמה-הכהן: "נמאס מהספינים של ורשבסקי; אפנה ליועמ"ש"

יו"ר ועדת הכלכלה תקף את מנכ"ל ערוץ 10, שטען כי קיבל הצעה לפטר את דרוקר בתמורה לדחיית חובות הערוץ ■ "איך לא הוגשה שום תלונה על ניסיון הסחיטה הזה?"

יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, ח"כ כרמל שאמה-הכהן, תוקף הבוקר (ב') את מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי. "נמאס מהספינים", כתב שאמה-הכהן הבוקר בדף הפייסבוק שלו, "איך עדיין לא הוגשה תלונה לשום גורם על ניסיון הסחיטה הפלילי והשפל הזה?".

אתמול (א') פורסם ב"גלובס" תמליל הראיון של של מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי, בתוכנית "מייבשים את הביצה" של רדיו תל-אביב. במהלך הראיון הודה ורשבסקי בפומבי לראשונה כי הציעו לו לפטר את רביב דרוקר בתמורה לדחיית חובות הערוץ.

הבוקר תוקף שאמה-הכהן את מנכ"ל ערוץ 10 בדף הפייסבוק שלו על הדברים. שאמה-הכהן תהה איך יכול להיות שהשיחה של ורשבסקי, לגביה נטען בעבר כי היא מוקלטת, לא הועברה למשטרה בצירוץ תלונה ליועץ המשפטי לממשלה.

"מנכ:ל ערוץ 10 מתעקש שגורם פוליטי בכיר ניסה לסחוט את פיטורי רביב דרוקר תמורת דחיית החובות, ושהכל מוקלט ומתועד. נכון שזה נשמע תחקיר העשור?", עקץ שאמה-הכהן את ורשבסקי.

"איך הערוץ שהפך את התחקירים לדגלו ולתירוץ כשלונו לא מפרסם את העובדות?", תהה שאמה-הכהן, "האם ערוץ 10 חושף לציבור רק מה שמתאים וכדאי לו? איך עדיין לא הוגשה תלונה לשום גורם על נסיון הסחיטה הפלילי והשפל הזה?".

"נמאס כבר מהספינים", המשיך שאמה-הכהן, "על ערוץ 10 חלה החובה והאחריות לחשוף את פרטי הפרשה לציבור או להגיש תלונה בעניין".

לבסוף כתב שאמה-הכהן כי אם ערוץ 10 ימשיך "במוסר הכפול ולא יפעל בנושא" - הוא עצמו מתכוון לפנות ליועץ המשפטי לממשלה ו"לברר מי מנסה לסחוט את מי, האם גורם פוליטי בכיר ניסה לסחוט ערוץ תקשורת או ההיפך".