חצי מדינה צפתה בפרק הפתיחה של "האח הגדול": 45.5% רייטינג

מדובר בנתון קרוב לזה של גמר "מאסטר שף 2" בספטמבר האחרון, שהגיע לרייטינג של 46.1% ונחשב למשדר הנצפה ביותר מאז תחילת המדידה

כמעט חצי ממדינת ישראל צפתה אמש (א') בפרק הפתיחה של "האח הגדול". משדר הריאליטי של זכיינית ערוץ 2 קשת, שהתפרס על פני שעתיים, הגיע לרייטינג של 45.5% בקרב משקי-הבית היהודיים. בתוכנית צפו 1.53 מיליון צופים.

מדובר בנתון קרוב לזה של גמר "מאסטר שף 2" בספטמבר האחרון, שהגיע לרייטינג של 46.1% ונחשב למשדר הנצפה ביותר מאז תחילת המדידה. כמו כן, מדובר בעלייה של 29% מהשקת העונה הקודמת, שעמדה על 35.3% צפייה.

מהדורת חדשות ערוץ 2 עם יונית לוי הגיעה אתמול ל-30.7% צפייה, בזכות הציפייה למשדר המרכזי של הערב, ו"תוכנית חיסכון" האמירה אף היא לנתון שיא של 20.6% צפייה.

התוכנית "הבית של האח" ששודרה אחרי "האח הגדול" הגיעה ל-20% צפייה. "תוכנית הבוקר החדשה" עם דליה מזור ויואב לימור הגיעה ביומה הראשון ל-7.1% צפייה.

המהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 10 במשדרה הראשון מירושלים השיגה 11% צפייה, מה שהוכיח כי השינוי הגיאוגרפי לא באמת שינה רבות. עם זאת, כל מה ששודר אחר-כך נחל מפלה קשה, שכן ערוץ 10 הבין כי אין מקום לתחרות: "כאן גרים" עם 4.3% צפייה, ו"בטבעת זו" עם 2.5%. גיא פינס במהדורת הערב שלו הביא 1.2% צפייה בלבד.