פלאפון משיקה שירות אבטחה לסמארטפונים ב-10 שקלים לחודש

המוצר מאפשר הגנה מווירוסים, גלישה מאובטחת, הצפנת קבצים וכן איתור וחסימה של מכשיר גנוב ■ בשלב הראשון יושק השירות לאנדרואיד, התופס כ-50% מהשוק

הסמארטפונים הפכו לאחד המוצרים הפופולריים בשוק הגאדג'טים, והצרכנים שמשתמשים בהם נוהגים לשמור על המכשיר הזה תוכן אישי ורגיש, כמו מיילים, מסמכים, אנשי קשר ותמונות.

על-פי ההערכות, בישראל נגנבים מדי שנה כ-50 אלף טלפונים סלולריים, כאשר הפופולריות של האייפון ושאר מכשירי האנדרואיד היקרים כנראה רק תעלה את המספר הזה.

בפלאפון השיקו היום (ב') שירות אבטחה למשתמשים פרטיים שרוצים להגן על התוכן שנמצא במכשיר היקר שלהם.

במסגרת שיתוף-פעולה של פלאפון עם חברת אבטחת המידע קספרסקי, השיקה החברה אפליקציה באנדרואיד מבוססת KasperskyMobile Security 9. האפליקציה, הכתובה בעברית, מהווה מוצר אבטחה אישי ומאפשרת הגנה מווירוסים, גלישה מאובטחת, הצפנת קבצים וכן איתור וחסימה של מכשיר גנוב.

בשלב ראשון יוצעו הפתרונות במכשירי אנדרואיד, המהווים כ-50% מכלל המכשירים בחברה כיום, ובהמשך יוצעו גם פתרונות רשתיים לכלל המכשירים. ניתן להוריד את האפליקציה ישירות מפורטל פלאפון למכשיר האנדרואיד בעלות של 20 שקל בזיכוי של 10 שקלים בחודש למשך שנה (10 שקלים בחודש).

"הסמארטפונים הפכו בשנים האחרונות למחשבים לכל דבר, הן מבחינת החומרה והן מבחינת התוכנה שעליהם", אומר זיו קסלמן, מנהל אגף מוצרים ושירותי ערך מוסף בפלאפון. "כפי שכיום בכל מחשב קיימת מערכת אנטי-וירוס המונעת נזקים עתידיים, כך גם בסמארטפונים קיים צורך להגן על המידע הרגיש, הן מפני וירוסים והן מפני גנבים".

מי שאינו לקוח פלאפון יכול להוריד גירסה אחרת של קספרסקי בחנות האפליקציות של גוגל - מרקט. חברת האבטחה מציעה גירסה עם מספר יכולות מוגבלות בחינם או גירסה "עשירה" יותר בעלות של 38 שקל. ההבדל בין הגירסה של פלאפון לזו שקספרסקי מציעה במרקט היא הגיור לעברית והתמיכה הטלפונית שפלאפון מציעה.