גילת עושה חיל בדרום אמריקה: חוזה בקולומביה בכ-16 מ' ד'

היקפו הכספי של החוזה הנוכחי כ-16 מיליון דולר, ותוקפו החל מ-1 בינואר 2012 ועד 30 בספטמבר 2012

חברת גילת הודיעה היום כי, משרד התקשורת ומערכות מידע בקולומביה (MINTIC) האריך לתשעה חודשים נוספים את ההסכם עמה למתן שירותים בפרויקט תקשורת לאזורי הפריפריה במדינה. היקפו הכספי של החוזה הנוכחי כ-16 מיליון דולר, ותוקפו החל מ-1 בינואר 2012 ועד 30 בספטמבר 2012.

הסכם זה הינו חלק מתוכנית Compartel הממשלתית, שנועדה לספק שירותי טלפוניה וגישה לאינטרנט לקהילות מרוחקות, בעיקר כפריות, ברחבי קולומביה. ההרחבה הנוכחית של ההסכם בין הצדדים תביא לכך שהרשת החדשה שתפרוס גילת בקולומביה, תכסה כ-1,800 אתרים אשר ישרתו יותר מ-4 מיליון תושבים המתגוררים באזורים בעלי גישה מוגבלת, אם בכלל, לשירותי תקשורת בסיסיים. שירותים אלה כוללים אתרי טלפוניה, אתרי גישה לאינטרנט ולאתרי "telecenters" המצוידים בטלפונים, מחשבים, מדפסות, סורקים, פקסים ומצלמות - ומסופקים כולם על ידי גילת.

דני פרידמן, מנכ"ל גילת קולומביה ופרו, אמר היום: "הארכת החוזה עם משרד התקשורת של קולומביה, מבטאת הבעת אמון חשובה בגילת, ואנו גאים לקחת חלק במימוש החזון של ממשלת קולומביה - לאפשר לאזרחי המדינה להיות מחוברים ונגישים למידע, בפרט אלו המתגוררים באזורים הנידחים ביותר של המדינה".

יצוין כי, לפני כשבועיים הודיעה גילת על זכייתה בפרויקט בהיקף של כ-18.5 מיליון דולר עם משרד התקשורת הקולומביאני, אף הוא במסגרת תוכנית Compartel, ומיועד לספק קישוריות אינטרנט בפס רחב ליותר מ-1,600 בתי ספר ברחבי המדינה, בדגש על האזורים הכפריים.

גילת רשתות לוויין היא מהמובילות בעולם בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת באמצעות לוויין. החברה פועלת ביותר מ- 85 מדינות, ובבעלותה 22 משרדי מכירות ושיווק ברחבי העולם, בנוסף למשרדי ההנהלה הממוקמים בפתח תקווה.