מריל לינץ' על צ'ק פוינט: המלצת "נייטרלי", 60 ד' מחיר יעד

במריל לינץ' רואים את הפוטנציאל של צ'ק פוינט וכן את המחיר הנמוך יחסית של המניה, אך מעדיפים לנקוט במשנה זהירות ■ מרוצים ממנועי הצמיחה של החברה ומודאגים מהתחרות הגוברת

האנליסטים של מריל לינץ', בראשותו של האנליסט הבכיר טל ליאני, חוזרים לסקר את חברת צ'ק פוינט , ומעניקים לה היום (ד') המלצת "נייטרלי" זהירה, תוך התיחסות לסממנים החיוביים והשליליים.

בשורה התחתונה, במריל לינץ' רואים את הפוטנציאל של צ'ק פוינט וכן את המחיר הנמוך יחסית של המניה לעומת השוק, אך מעדיפים לנקוט במשנה זהירות וממליצים "נייטרלי", במחיר יעד של 60 דולר - פרמיה של 13% לעומת מחיר המניה בסיום המסחר בוול סטריט אמש.

מבחינת הסממנים החיוביים, מציינים במריל לינץ, צ'ק פוינט מציעה פתרונות תוכנה וחומרה חדשים העונים לצרכי השוק המתפתח, ובכך מכינה אופק לצמיחה מחודשת, ואף "פלישה" לנתח השוק של סיסקו אשר מציגה פורטפוליו מוצרים חלש.

האנליסטים של מריל לינץ' אף מציינים כי מוצרי צ'ק פוינט זוכים לפופולריות רבה בקרב אנשי המקצוע בתחום, אך בעיקר הם מציינים לחיוב את ביצועי החברה בשולי הרווח הגולמי (88%) ובשלוי הרווח התפעולי (57%).

מבחינת הסממנים השליליים, האנליסטים של מריל לינץ' צופים האטה בצמיחת החברה בשנתיים הקרובות (כ-11% לעומת 19% ב-2010 ו-14% ב-2011), בין היתר בשל האתגרים שעומדים בפני החברה בשלב זה המתרכזים בעיקר בצורך להחדיר מוצרים חדשים לשוק, מעבר לתחום ה-Firewall שהחברה מתמחה בו.

בנוסף, צ'ק פוינט תצטרך למצוא את הדרך להחדיר מוצרי חומרה חדשים המוצעים לארגונים, ולשלב ביניהם. אתגר חשוב נוסף הוא כמובן התחרות הגוברת מול מתחרות חזקות כמו סיסקו, ג'וניפר ופורטינט - וכן שחקנים חדשים כמו Sourcefire ו-Palo Alto Networks.