גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב תאגיד המיחזור ת.מ.י.ר

על התקציב של תאגיד המיחזור התמודד בין היתר משרד הפרסום אדלר-חומסקי

משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה במכרז על תקציב הפרסום של תאגיד המיחזור של היצרנים בישראל (ת.מ.י.ר) - כך נודע ל"גלובס". על התקציב התמודד בין היתר משרד הפרסום אדלר-חומסקי.

ת.מ.י.ר הוקם על-ידי איגוד התעשיינים בעקבות חוק האריזות. על-פי החוק, מי שאחראי על איסוף האריזות ומיחזורן הם יצרני האריזות, שמחויבים על-פי חוק להגיע בהדרגה ליעד מיחזור של 60%.

התאגיד החדש יצטרך להתמודד עם מהפך בשיטת איסוף הפסולת בישראל ועם מעבר לשיטה חדשה, בה התושבים אמורים להפריד בבתיהם את האשפה לרטובה (שאריות מזון ופסולת אורגנית) ויבשה - ולהשליך את הפסולת היבשה שכוללת את כל סוגי האריזות לפח ייעודי שיוצב בפתח הבניין.

בשלב הראשון חיפשו בתאגיד משרד שיעזור בבניית המיתוג ובפנייה ליצרנים שרובם לא מכירים את החוק, יסייע בתקשורת מול הרשויות המקומיות וכדומה.

הפנייה לציבור עם קמפיינים ציבוריים שינסו "לחנך" אותו לעבור לשיטה החדשה תיעשה רק בשלב מאוחר יותר. שלב זה עדיין איננו עומד על הפרק, אך אין ספק כי הוא יהיה הרווחי יותר מבחינת משרדי הפרסום, שכן תידרשנה השקעות כספיות משמעותיות.