שביתה כללית ברשויות המקומיות החל מה-16 בינואר

יו"ר השלטון המקומי, שלמה בוחבוט: "עובדים על הציבור בעיניים. זה צדק חברתי? במקום למצוא מקור תקציבי חדש לוקחים מתקציבים קיימים. מה עם ההבטחות להורדת מחירי המים לאזרח?"

היום (ד') הודיע יו"ר מרכז השלטון המקומי, שלמה בוחבוט, על שביתה כללית ברשויות המקומיות ב-16 בינואר, במחאה על "פגיעה בתושבים בשל חקיקה פופוליסטית", כדבריו, הכוללת את חקיקת הארנונה, איסור תרומות ומחירי המים.

בוחבוט ציין כי "עובדים על הציבור בעיניים. זה צדק חברתי? שיפגעו בחינוך המיוחד ובתקציבים המיועדים לתרבות כדי לממן חינוך חינם מגיל 3? במקום למצוא מקור תקציבי חדש לוקחים מתקציבים קיימים. מה עם ההבטחות להורדת מחירי המים לאזרח? המים - זה צדק חברתי".

עוד הוסיף כי "כל ההצהרות של חברי הכנסת הן בגדר צ'ק ללא כיסוי וכל ניסיון ליישום שלהן יגרום למכת מוות לחינוך ולרווחה. בימים אלו אנו מצויים תחת מתקפה קשה וחסרת תקדים מצד הממשלה והכנסת, על כן אנו נאלצים לצאת למאבק של אין ברירה כדי לשמור על איכות החיים של תושבינו. חברי הכנסת גיבורים על חלשים ומוכרים את הציבור בזול. הודעתי ליועץ המשפטי לממשלה כי לא נעלה ארנונה כדי ליישם את גל החקיקה המטורף ובכוונתנו לא לבצע את החוקים החדשים".