מלחמת החיתולים עוברת לזירה המקוונת: וואלה שופס נכנסת לשוק

אתר וואלה שופס ימכור חיתולי "פמפרס פרימיום קר" במחיר של 50 שקל לחבילה

אתר הסחר וואלה שופס נכנס לשוק החיתולים ויתחיל לשווק את חיתולי פמפרס פרימיום קר באתר במחיר 49.75 שקל לחבילה בהזמנת מארז של 4 חבילות, ובמחיר סופי של 199 שקל באיסוף עצמי.

לשם השוואה, חבילה דומה נמכרת נכון לעכשיו ב-55 שקל בניו-פארם וב-65 שקל בסופר-פארם - מה שמשתנה תדירות בעקבות מבצעים, הן ברשתות הפארם והן ברשתות השיווק. בשקלול דמי המשלוח בסך 19 שקל מגיע המחיר לחבילה ל-55 שקל באתר.

קנייה מקוונת של חיתולים, יש לציין, קיימת היום גם באתרים כמו מגה באינטרנט, שופרסל ישיר ודראגסטור, במחירים יקרים לרוב ממחירי הסניפים.

בוואלה שופס מצהירים על כוונה "לשבור את השוק" בתחום - ולא נותר אלא לגלות כיצד יגיבו המתחרים.

סיגל כספי, מנכ"ל וואלה שופס, מציינת כי שוק החיתולים בישראל מוערך בכ-450-500 מיליון שקל בשנה, ומדובר באחת ההוצאות הגדולות של משפחה עם תינוקות עד הגמילה. בעולם ובעיקר בארה"ב, שוק החיתולים עבר לתחום הסחר המקוון, וכ-12% מרכישות החיתולים בארה"ב נעשות דרך אתרים כמו אמזון.