ההאקר הסעודי פרסם קובץ נוסף - המכיל סוס טרויאני

ההאקר הסעודי עומאר טוען כי פרסם רשימה חדשה המכילה כרטיסי אשראי ישראליים נוספים ■ אולם בדיקת הבנקים מעלה: "הקובץ החדש לא מכיל כרטיסים חדשים - אלא סוס טרויאני. זהירות, לא להתקרב!" ■ עומאר: "אני רוצה לפגוע בישראל"

ההאקרי הסעודי עומאר, המכנה את עצמו "0xOmar", ממשיך להציף את הרשת בהודעות מאיימות ולטעון כי ברשותו פרטים של כרטיסי אשראי ישראלים נוספים. אולם הפעם, משתמש ההאקר בהודעה כ"תרמית" להדבקת מחשבי קורבנותיו ב"סוס טרויאני".

לאחר שלטענתו הדליף פרטים של יותר מ-400 אלף כרטיסי אשראי ישראליים, נזכיר, עדכן אתמול עומאר כי פרסם ברשת פרטים של 11 אלף כרטיסים נוספים - מתוכם כ-6,000 כרטיסים נמצאו כאמיתיים, ונחסמו. היום, מעביר עומאר דיווח נוספות ברשת, לפיו הוא מפרסם קובץ המכיל רשימה של כרטיסי אשראי נוספים, גם הם של ישראלים.

אולם, מבדיקה של בנק לאומי את הקובץ אותו פרסם עומאר (ניתן להיכנס לקישור - אולם, היזהרו מלפתוח את הקובץ בקישור), נמסר כי "הקובץ החדש מכיל את אותם כרטיסים שכבר נחפשו בימים האחרונים - אך אליהם צירף סוס טרויאני. לא להתקרב".

במילים אחרות, ההאקר הסעודי נוקט כעת בשיטה חדשה ומתוחכמת, במטרה לתקוף מחשבים נוספים ולאסוף עליהם פרטים.

יצוין כי ברשימת ה-400 אלף, רוב כרטיסי האשראי היו בעלי פרטים שגויים או שהיו לא פעילים. חברות כרטיסי האשראי בישראל ערכו בדיקה מקיפה וטענו כי רק 15 אלף כרטיסים אכן נמנים על אלה שפרטיהם נגנבו. (לצפייה ברשימת הכרטיסים המלאה - לחצו כאן)

בריאיון לחדשות ערוץ 2 אמר פורץ המחשבים הסעודי כי הוא מעוניין לפגוע בישראל והוסיף: "הדלפתי בינתיים רק חלק מהמידע שברשותי. בקרוב אחשוף עוד וזה ילמד את ישראל שהיא כל כך חלשה במלחמתה בסייבר העולמי - כל כך חלשה!". כשנשאל "אתה לא מפחד שיתפסו אותך?", השיב: "לא. האם ראית את הסרט משימה בלתי אפשרית?".