רפאל ואירונאוטיקס השלימו את רכישת חברת קונטרופ

חברת קונטרופ, הנמצאת בבעלות שלמה ניר, ששון בנאדו, אלי בן-אהרון ויחזקאל אמבר, פועלת בשוק הביטחוני והצבאי מאז 1988 ועוסקת בפיתוח וייצור מערכות אבטחה ותצפית אלקטרואופטיות מתוחכמות

חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות השלימה רכישת 50% ממניות חברת קונטרופ לאחר קבלת אישור מוועדת השרים לענייני כלכלה וחברה, רשות החברות הממשלתיות והממונה על ההגבלים העסקיים. במסגרת העסקה מעלה גם חברת אירונאוטיקס, לה 18% ממניות החברה, את שיעור ההחזקות שלה ל-50% .

חברת קונטרופ, הנמצאת בבעלות שלמה ניר, ששון בנאדו, אלי בן אהרון ויחזקאל אמבר, פועלת בשוק הביטחוני והצבאי מאז 1988 ועוסקת בפיתוח וייצור מערכות אבטחה ותצפית אלקטרואופטיות מתוחכמות.

יו"ר רפאל האלוף (במיל) אילן בירן ומנכ"ל החברה האלוף (במיל) ידידיה יערי אמרו עם השלמת העסקה כי לחברת קונטרופ מנהלים ועובדים מסורים ומקצועיים שהפכו אותה לחברה מצליחה עם יכולות מתקדמות בתחומי האלקטרואופטיקה. השניים הוסיפו כי קונטרופ תמשיך לפעול כחברה עצמאית תוך תמיכה הנדסית, ארגונית ושיווקית של רפאל ואירונאוטיקס, שתאפשר לה להציע לצה"ל ולמערכת הביטחון, כמו גם ללקוחותיה בחו"ל, פתרונות כוללים ומערכות מתקדמות בתחום הצבאי והאזרחי.

אבי לאומי, מנכ"ל אירונאוטיקס ברך גם הוא על הרכישה המשולבת ואמר כי אין לו ספק שקונטרופ, עם המעטפת החדשה של רפאל ואירונאטיקס, תדע להתמודד טוב יותר עם האתגרים והיעדים הניצבים בפניה. רפאל מפתחת ומייצרת אמצעי לחימה מהמתקדמים ביותר עבור צה"ל ומערכת הביטחון, תוך ביסוס חוסנה הכלכלי ע"י פעילות בשוק הבינלאומי. החברה מציעה היום ללקוחותיה מגוון רחב ביותר של פתרונות חדשניים בחזית הטכנולוגיה העולמית, החל ממערכות תת-מימיות, עבור דרך אמצעים ומערכות ימיות, יבשתיות ואוויריות וגמור במערכות בחלל.

אירונאוטיקס (‏Aeronautics‏) מפתחת מייצרת ומשווקת כלי טיס בלתי מאוישים עבור מדינות, צבאות וגופים אזרחיים בעולם והיא וספקית מערכות המל"טים (מטוס ללא טייס) מהומובילות בעולם ובארץ ובנוסף,מציעה ללקוחותיה בארץ ובעולם יכולות בתחומי הקשר והאלקטרוניקה ועוד.