CES: מיקרוסופט תשיק את קינקט לחלונות 7 בפברואר

אביזר התנועה מקונסולת המשחקים של מיקרוסופט יגיע לחנויות ב-12 ב-1 בפברואר ■ לישראל אין עדיין תאריך מתוכנן ולא ידוע אם המוצר יגיע באופן רשמי

סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט נאם אתמול באירוע הפתיחה של תערוכת CES. באלמר קידם בעיקר את ממשק המטרו (ממשק האריחים של ווינדוס פון 7 וחלונות 8), כאשר הוא התחיל לצעוק "מטרו, מטרו, מטרו". במטרה להעביר את המסר שהממשק שלה יגיע כנראה לכל מוצרי החברה.

מיקרוסופט הכריזה על תאריך ההגעה של קינקט (אביזר התנועה של החברה מהאקס בוקס 360 - קונסולת המשחקים שלה) למחשב, באמצעות מערכת ההפעלה חלונות 7.
קינקט יגיע לחנויות ב-12 מדינות (ארה"ב, אוסטרליה, צרפת וקנדה) ב-1 בפברואר.

לישראל אין עדיין תאריך מתוכנן ולא ידוע אם המוצר הזה יגיע לארץ באופן רשמי, כי גם האקס בוקס לא נמכר בישראל על-ידי ייבואן רשמי. עלות הקינקט תעמוד על 250 דולר. לפי נתוני מיקרוסופט, הקינקט מכר כבר 18 מיליון יחידות מאז הושק לפני יותר משנה.

בנוגע לווינדוס פון, באלמר אמר כי "לקחנו כיוון שונה מכל אחד אחר. כל הטלפונים היום מתקשרים, מתחברים לאינטרנט ובלה, בלה, בלה. כל הטלפונים האלו מראים ים של אפליקציות. אנחנו שמים את החברים של האנשים מול המשתמש. אנחנו שמים את האנשים במקום הראשון". הכוונה של באלמר במקרה הזה, שהחוויה במכשירי ווינדוס פון נותנת דגש לעדכונים על הנעשה עם החברים של המשתמש.

באלמר סיפר על כך שהחברה הכריזה אתמול (ב') על 2 סמארטפונים חדשים ביחד עם השותפות שלה. הדגם הראשון הוא הלומיה 900 של נוקיה שיצא בארה"ב אצל מפעילת הסלולר AT&T. הדגם הזה עובד בטכנולוגיית הדור הרביעי LTE ויש לו מסך בגדול 4.3 אינץ' ומצלמה עם חיישן של 8 מגה פיקסל.

דגם אחר הוא ה-Titan 2 של HTC. גם הוא עובד על LTE, יש לו מצלמה עם חיישן גדול במיוחד של 16 מגה פיקסל. ככל הנראה, אחד הדגמים הראשונים בשוק שמגיעים עם מצלמה כזו.

הכותב הינו אורח חברת יורוקום-פנסוניק בתערוכה

צפו בקליפ הרמיקס של מיטב הנאומים של ביל גייטס וסטיב באלמר מהתערוכה