גאדג'טים: EZ View - מוצלח, אבל לא תחליף לסטרימר

ה-EZ View נותן פתרון טוב למי שרוצה לעשות מצגות מהלפטופ מבלי לחבר אותו עם כבלים, והוא גם דרך נוחה לצפות בבית בתכנים שונים ■ הבעיה היא שעדיין צריך להחזיק מחשב בסלון

רבים מעוניינים לצפות בטלוויזיה בתוכן השמור במחשב, והפתרונות רבים - החל מחיבור כבל בין המחשב לטלוויזיה ועד סטרימרים שונים. חברת Wisair הישראלית מציעה פתרון אחר - EZ View - המאפשר לחבר בקלות את המחשב הנייד או הנייח למסך הגדול ללא כבלים מיותרים ויחסית בקלות. מדובר במכשיר כמו דיסק און קיי גדול המתחבר למחשב, כאשר חלק נוסף המזכיר גם הוא דיסק-און-קיי עם תושבת וחיבור לחשמל מתחבר באמצעות כבל HDMI לטלוויזיה. המוצר לא מדהים ביופיו, אבל ניתן להחביא אותו בקלות באזור של הטלוויזיה בסלון, כאשר את המתאם במחשב הנייד, ניתן פשוט לנתק בזריזות מהמחשב.

קישוריות

ה-EZ View פועל בטכנולוגיית USB אלחוטי, המאפשרת לשדר קול ותמונה באותו חדר למרחק של עד 10 מטר. הרעיון הוא לספק על המסך הגדול בסלון גישה לכל התוכן שיש במחשב או בשירותי האינטרנט. התקנת המוצר פשוטה ולא דורשת מאמצים מיוחדים. לאחר התקנת התוכנה, פשוט מחברים את המתאם האלחוטי למחשב והתמונה מוצגת לאחר מכן על הטלוויזיה.

תמונה

הגרסה שבדקנו תומכת בהזרמה של תוכן וידיאו באיכות HD בתקן 720p ואיכות שמע סטריאו. מי שזה לא מספיק לו, יכול לקנות דגם אחר הכולל תמונה בתקן 1080p ושמע של 5.1 ערוצים. מדובר בתוספת של עוד 100 שקל. התמונה והסאונד זרמו בצורה חלקה ולא היו נפילות בדרך.

בשורה התחתונה

ה-EZ View נותן פתרון טוב למקומות עבודה שרוצים לעשות מצגות מהלפטופ מבלי לחבר אותו עם כבלים, והוא גם דרך נוחה לצפות בבית בתכנים שונים. הבעיה היא שעדיין כדי לצפות בקובץ וידיאו צריך להחזיק מחשב בסלון ולתפעל אותו עם עכבר ומקלדת, כאשר רבים מעדיפים להימנע בדיוק מהפעולה הזאת. מבחינה זו, סטרימר הוא פתרון יותר נוח.

מחיר

400 שקל דרך אתר וואלה שופס.

ציון:

9.