ח"כ מג'אדלה יתבע פיצויים ממיכאלי על "תקרית המים"

ח"כ ראלב מג'אדלה מתכוון להגיש נגד ח"כ אנסטסיה מיכאלי תביעת פיצויים אזרחית בגין פגיעה בשמו הטוב וניסיון להשפילו ■ יהיה צורך בהסרת חסינותה של מיכאלי שמגנה עליה גם מפני תביעות אזרחיות

ח"כ ראלב מג'אדלה מתכוון להגיש השבוע נגד תביעת פיצויים ח"כ אנסטסיה מיכאלי (ישראל ביתנו) בגין פגיעה בשמו הטוב וניסיון להשפילו. במקביל, מג'אלדה עדיין שוקל האם להגיש נגדה גם תלונה במשטרה. כך מפרסם הבוקר העיתון "מעריב". אתמול החליטה ועדת האתיקה של הכנסת על עונש חמור לח"כ אנסטסיה מיכאלי, אשר שפכה שלשום מים בפניו של מג'אדלה: חודש הרחקה מהכנסת.

"כ מג'אדלה לא מסתפק בעונש של ועדת האתיקה ואתמול נועץ בכמה משפטנים בעניין התביעה שיגיש והוסבר לו שבמקרה כזה יהיה צורך בהסרת חסינותה של מיכאלי, משום שחברי הכנסת זוכים לחסינות גם מפני תביעות אזרחיות. בינתיים, ח"כ מיכאלי לא תוכל להשתתף בדיוני ועדות הכנסת או בדיוני מליאה ולא תוכל להשתתף בהצבעות - אולם תמשיך לקבל שכר ואת ההטבות הנלוות. מדובר בעונש הכבד ביותר לחבר כנסת מזה 8 שנים, אז הואשמו חברי כנסת בהצבעות כפולות במליאת הכנסת.

ח"כ מג'אדלה אמר בתגובה כי הוא "מברך על החלטת ועדת האתיקה בנושא ח"כ מיכאלי. אני סמוך ובטוח שלעיני חברי ועדת האתיקה עמדו שיקולים כבדי משקל, ובראשם להחזיר לי ולכנסת כולה את כבודה, וכמו כן להטיל עונש מרתיע לעתיד".

שלשום שלחה ח"כ מיכאלי מכתב התנצלות ליו"ר ועדת האתיקה ובו כתבה: "הדבר נעשה מתוך סערת רגשות".