מניית היום: חתמה על הסכם עם יצרן מוביל - ומזנקת 7%

חברת נובה הדואלית השלימה אתמול עלייה של כ-7.5% בוול סטריט לאחר שהכריזה על שילוב פתרונותיה על ידי יצרן מעבדים מוביל ■ ההסכם מוערך בשוק בכ-3.2 מיליון דולר

חברת נובה הדואלית, מזנקת היום (ד') במהלך המסחר בבורסת ת"א, לאחר שהשלימה אתמול עלייה של כ-7.5% בוול סטריט - בעקבות הכרזתה אמש כי יצרן מעבדים מוביל בחר לאחרונה במערכת המדידה האופטית העצמאית שלה, בשילוב עם פלטפורמת מידול האפליקציה NovaMARS.

ההסכם מוערך בשוק בהיקף של כ-3.2 מיליון דולר, כאשר חבילת המוצרים תסופק בחציון הראשון של שנת 2012.

החברה דיווחה כי ההזמנה כוללת פתרון משולב של NovaT600 ופלטפורמת מידול NovaMARS בשילוב עם מספר רשיונות לפיתוח אפליקציות. הטכנולוגיה של נובה נועדה לתמוך בתהליכי פיתוח של 14 ו-11 ננומטר ובייצור בעתיד, ומכסות אפליקציות בתהליכים של פוטוליטוגרפיה, עיכול ו-CMP. נובה נבחרה לאחר תהליך בדיקה תחרותי. חבילת המוצרים תסופק במהלך החציון הראשון של שנת 2012.

גבי זליגסון, נשיא ומנכ"ל נובה, אמר: "תהליך האימוץ המתרחב של מערכת המדידה העצמאית בשילוב פלטפורמת מידול האפליקציה NovaMARS, אצל לקוחות מובילים ומכוני מחקר, מהווה הוכחה מוצקה למובילות הטכנולוגית של נובה בשוק, ולעובדה כי פתרונות המטרולוגיה האופטיים שלנו הופכים לרכיב קריטי עבור תהליכי פיתוח בטכנולוגיות מתקדמות".