שרון גל: "אני מבטיח ששלמה מעוז לא יודח מ'לילה כלכלי'"

גל, מגיש תוכנית הכלכלה הלילית בערוץ 10, התייחס הערב לאמירות הקשות של שלמה מעוז, שמשמש כפרשן קבוע בתוכנית בהגשתו בערוץ: "אני מאוד מקווה ששלמה לא יאבד את עבודתו באקסלנס"

שרון גל, מגיש התוכנית "לילה כלכלי" בערוץ 10, התייחס הערב (ד') לאמירות הקשות של שלמה מעוז, שמשמש כפרשן קבוע בתוכנית בהגשתו בערוץ. "אני מאוד מקווה ששלמה לא יאבד את עבודתו באקסלנס", אמר גל בתוכנית של עמנואל רוזן ובן כספית ברדיו 103.

גל הוסיף: "אני כן חושש לגורל הפרנסה של שלמה - אני חושב שאקסלנס נבהלו ומיהרו להוציא הודעה קשה מדי בעניינו. אני יכול להבטיח דבר אחד - וזאת ששלמה לא יאבד את עבודתו ב"לילה כלכלי" בערוץ".

גל אמר כי "שלמה מעוז הוא אדם עם יכולות ועם רזומה מוכחים, אני מניח שלא היה לו קל בדרך לשהוא עבר כדי להגיע למה שהוא היום".

כזכור, מוקדם יותר היום מעוז, הכלכלן הראשי של אקסלנס נשואה, השתלח בהתבטאויות חריפות ביותר במהלך כנס במכללת ספיר, במה שהוא מכנה "האליטה האשכנזית, בבנק לאומי, בבית המשפט העליון ובמפגינים שהשתתפו במחאה החברתית.

מעוז אמר כי "הייתי מעדיף שהמחאה תתחיל בפתח תקווה איפה שיש פערים אמיתיים ולא במרכז ת"א איפה שכל האשכנזים האליטיסטים. בנק לאומי זה בנק של לבנים. בבית המשפט כולם אשכנזים - הם עושים טובים שהם ממנים שופט מזרחי".

כשעה לאחר פרסום דבריו של מעוז, הוציא לראשונה בית ההשקעות אקסלנס תגובה חריפה: "מדובר בהתבטאות גסה ואומללה שאין הדעת סובלת. אקסלנס מתנצלת ומתנערת מאמירות אלו ומתכוונת לנקוט צעדים חריפים בנושא".