פורטסמות' (שוב) עוברת ידיים

נמשך הבלאגן במועדון הכדורגל האנגלי: ג'וזף קאלה, איש עסקים מסתורי מאיטליה, צפוי להפוך לבעלים השישי של "פומפי" בתוך שלוש שנים

האם מועדון הכדורגל פורטסמות' יעבור ידיים בפעם השישית בתוך שלוש שנים בלבד? "הסאנדיי טיימס" מפרסם היום (א') כי על הקבוצה, המשחקת בליגת המשנה באנגליה, ישתלט בקרוב האיטלקי ג'וזף קאלה.

קאלה הוא איש עסקים מסתורי שקיים מידע מועט מאד אודותיו. הוא הצהיר כי יזרים ל"פומפי" 20 מיליון ליש"ט באופן מיידי. לאחר מכן, הוא יבדוק אופציה להנפיק מניות של הקבוצה בבורסה בניו יורק. בעבר שימש קאלה, למשך 11 ימים בלבד, כבעלים של קבוצת סלרנו מהליגות הנמוכות באיטליה. אז הוא הצהיר כי "אשקיע 40 מיליון אירו בקבוצה ואעלה אותה לסרייה A". לאחר שלא הצליח לשלם את החשבונות של המועדון, סלרנו חזרה באופן אוטומטי לידיו של בעל הבית הקודם שלה.

הבעלים הנוכחי של פורטסמות', ולדימיר אנטונוב, נחקר בנובמבר האחרון ע"י המשטרה בחשד למעשה מרמה במדינתו ליטא. החברה שבאמצעותה רכש את פורטסמות' בקיץ הודיעה על פשיטת רגל זמן קצר לאחר קניית הקבוצה.

לפי הדיווחים, מי שהביא את קאלה לפורטסמות' הוא בלרם צ'יינראי. איש העסקים מהונג קונג הוא זה שמכר את המועדון לאנטונוב, והוא נחשב לבעל החוב הגדול ביותר של פורטסמות', שחייבת לו כ-19 מיליון ליש"ט.