צפו: פנסוניק השיקה ב-CES שירותי ענן וטאבלט מוקשח

בחברה החליטו שמעבדים חזקים בטלוויזיות חכמות זה טוב, אבל הפתרון ללקוח הוא שירותי ענן ■ תקים מערך שידורים חיים בתלת ממד באיכות HD לצילום האולימפידה

פנסוניק השיקה בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית - CES שהסתיימה בסוף השבוע בלאס וגאס, מספר מוצרים מעניינים בתחום. בחברה החליטו שמעבדים חזקים בטלוויזיות חכמות זה טוב, אבל הפתרון ללקוח הוא שירותי ענן, שמאפשרים בתיאוריה כוח עיבוד גבוה למסך. בדרך הזו, החברה תוכל לספק למשתמשים שירותי משחקים ואפליקציות שונות, שדורשות כוח עיבוד חזק, יותר מזה שקיים בטלוויזיה של הלקוח.

מעבר לזה, פנסוניק הציגה גם טאבלט מוקשח, השייך לסדרת מוצרי ה-Toughbook שלה, הכוללת מחשבים ניידים עמידים לזעזועים, חול ומים. Toughpad A1 פועל על מערכת ההפעלה אנדרואיד מבית גוגל, הוא כולל מסך בגודל 10 אינץ' בגוון מט ולא מבריק.

עוד כולל הטאבלט, מעבד כפול ליבה במהירות 1.2 ג'יגה הרץ, מצלמה אחורית ברזולוציה של 5 מגה פיקסל ומצלמה קדמית ברזולוציה של 2 מגה פיקסל. הסוללה אמורה להספיק ל-10 שעות עבודה. גם הטאבלט החדש ידע לעמוד בנזקי מים, חול, נפילות וחום.

טכנולוגיית התלת ממד מתקשה לסחוף את הצרכנים, כאשר יצרניות המסכים מנסות למצוא אירועים חשובים שיגרמו ללקוחות ללרכוש מסך תלת ממד וגם להשתמש בו. במסגרת התערוכה הכריזה פנסוניק, כי היא חתמה על הסכם עם הוועד האולימפי והגוף האחראי על שידורי המשחקים האולימפיים (OBS), לצורך הקמת מערך שידורים חיים בתלת ממד באיכות HD, לצילום האולימפידה.

בכוונת החברות לשדר כ-200 שעות במצלמות התלת ממד של פנסוניק, כשהשימוש המרכזי יהיה במצלמת AG-3DP1. עוד תסייע פנסוניק באספקת כל הציוד המשלים להפקת השידור: מסכי 3D FHD, ציוד קצה, נגני בלו ריי 3D ומערכות בידור ושמע. בין האירועים המרכזיים שבכוונת החברות לצלם בתלת ממד: אירוע הפתיחה ב-27 ביולי, אירוע הסגירה ב-12 באוגוסט והשלבים המכריעים בתחרויות האתלטיקה, הצלילה והשחייה.

הכותב היה אורח חברת יורוקום פנסוניק בכנס

לצפייה בסרטון באתר פליקס

לצפייה בסרטונים הכי נצפים באתר פליקס