ליאת פלדמן מצטרפת ל"גיל הפקות" כמנהלת ומפתחת פורמטים

באחרונה הייתה פלדמן חלק מחברת קופרמן הפקות, שם ניהלה את פיתוח התוכניות, ובעבר שימשה במשך 4 שנים כסמנכ"לית התוכן של ערוץ 10

אשת הטלוויזיה ליאת פלדמן מצטרפת לחברת גיל הפקות כמנהלת ומפתחת פורמטים. תפקידה של פלדמן יהיה להרחיב ולהגדיל את תחום הפקות המקור של גיל הפקות.

באחרונה הייתה פלדמן חלק מחברת קופרמן הפקות, שם ניהלה את פיתוח התוכניות. בעבר שימשה במשך 4 שנים כסמנכ"לית התוכן של ערוץ 10.

בין הפקותיה של חברת גיל הפקות נמנות תוכניות כמו "מאסטר שף" (קשת), "רוקדים עם כוכבים" (רשת), "בואו לאכול איתי" (ערוץ 1), ו"דיוקן" (ערוץ 1).

בשנים האחרונות פותחו מספר פורמטים מקוריים בחברה, בין השאר "מתלהבת", ששודרה בערוץ 10 ונמכרה לאחרונה לארה"ב, ו"תמיד נישאר אבא ואמא", ששודרה בקשת ונמכרה להפצה בינלאומית לחברת BANIJAY.

ליאת פלדמן מסרה בתגובה: "זו תקופה לא פשוטה לשוק התקשורת בארץ. קיים פער גדול בין היכולות היצירתיות בארץ לבין היכולת הכלכלית של השוק לקדם הפקות חדשות. מבחינה זו אני שמחה ונרגשת לשלב כוחות עם גיל הפקות בניסיון לקדם פורמטים מקוריים בארץ ובחו"ל. ברצוני להודות עד מאוד לקופרמן הפקות, ובעיקר לאלעד קופרמן, על שנה של גיבוי יצירתי ומחשבתי".

אסף גיל, בעלי גיל הפקות, מוסר בתגובה: "ניסיונה הרב ויכולותיה המוכחות של ליאת מדברים בעד עצמם. הצטרפותה אלינו מהווה נדבך נוסף לחיזוקה של גיל הפקות כגוף תוכן מוביל בשוק הטלוויזיה בישראל".